English

مهاجری:

مرادمند و حسینی را نداریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: به داشته‌هایمان فکر می‌کنیم نه به نداشته‌ها. متاسفانه مرادمند و حسینی را نداریم. باید خودمان باشیم تا نتیجه بگیریم.

مرادمند و حسینی را نداریم

به گزارش خبرگزاری موج،  محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: هفته قبل متاسفانه نتیجه خوبی رقم نخورد و در شرایطی که بازی متعادل پیش می‌رفت، اشتباهات داوری نتیجه را عوض کرد.

پارس جم تیم خوبی است

وی افزود: در نیم‌فصل دوم، از شش دیدار چهار بازی مشکلات ریز و درشتی از ناحیه داوری رقم خورد که باعث شد نتیجه نگیریم. ان‌شاءالله فردا مشکلات داوری کمتر باشد تا عادلانه‌ترین نتیجه رقم بخورد. پارس جم تیم خوبی است و تارتار و کادرش زحمات زیادی کشیده‌اند. فردا برای فرار از همه چیز به میدان می‌آییم.

مرادمند

به داشته‌هایمان فکر می‌کنیم نه به نداشته‌ها

او درباره بازیکنان مصدوم و محرومش گفت: به داشته‌هایمان فکر می‌کنیم نه به نداشته‌ها. متاسفانه مرادمند و حسینی را نداریم. باید خودمان باشیم تا نتیجه بگیریم.

مهاجری خاطرنشان کرد: نمی‌توان به بازیکن خاصی ایراد گرفت، از کریمویی ممنونم که در هفته گذشته وقت بسیار زیادی گذاشت تا مشکلات حل شود. با انتظاری، مدیر مجموعه پدیده هم صحبت‌های خوبی داشتیم و به آینده امیدواریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه