English

در نامه رسمی به فدراسیون فوتبال؛

عمان میزبان بازی باشگاه های ایرانی شد/ مخالفت با استقلال و تراکتورسازی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال، عمان را به عنوان میزبان بازی باشگاه های ایرانی معرفی کرده است و با درخواست دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی مبنی بر میزبانی در کشور قطر مخالفت کرده است.

عمان میزبان بازی باشگاه های ایرانی شد/ مخالفت با استقلال و تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از این که مشخص شد باشگاه های ایرانی نمی توانند از نماینده های عربستان در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کنند، دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی که با نماینده های این کشور هم گروه هستند درخواست کردند که قطر به عنوان میزبان بازی های این تیم معرفی شود.

فصل قبل که عمان میزبان باشگاه های ایرانی بود، با توجه به نزدیکی این کشور هواداران این کشور بیشتر حجم استادیوم را پر می کردند و به همین دلیل این بار دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی رسما قطر را به عنوان میزبان بازی های خود انتخاب کردند.

با این حال کنفدراسیون فوتبال طی نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال، عمان را به عنوان میزبان بازی باشگاه های ایرانی معرفی کرده است و با درخواست دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی مبنی بر میزبانی در کشور قطر مخالفت کرده است.

فدراسیون فوتبال ایران رسما به نامه AFC اعتراض کرده است اما با توجه به سوابق قبلی، بسیار بعید است مدیران فدراسیون فوتبال این بار هم بتوانند در گرفتن حق باشگاه های ایرانی موفق باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی