English

ونگر:

می خواهیم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم

سرمربی آرسنال می گوید: ما می‌خواهیم هر طور که شده است جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم.

می خواهیم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، تیم فوتبال آرسنال در شب درخشش آرون رمزی موفق شد با نتیجه‌ پر گل پنج بر یک اورتون را شکست دهد و در لیگ  برتر فوتبال انگلیس به برتری رسد.

آرسن ونگر، سرمربی توپچی های لندنی بعد از برد پر گل تیمش برابر اورتون، گفت‌: تاثیر بازیکنان جدید در این پیروزی بسیار پر رنگ بود و من می‌خواهم از اوبامیانگ و هم از هنریک مخیتاریان تشکر کنم  که در این دیدار تلاش زیادی کردند و تیم موفق شد نتیجه‌ خوبی را کسب کند. ما می‌خواهیم هر طور که شده است جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم و به همین خاطر این بازی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته‌ایم کاملا حرفه‌یی و هوشمندانه با تیم هماهنگ شده‌اند و در این مسابقه  بهترین عملکرد خودشان را نشان دادند.

ونگر

اوبامیانگ  در حد کلاس‌ جهانی است

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان صحبت‌های خود، گفت‌:  اوبامیانگ  کمی بیماری داشت و می خواستیم به او بازی ندهیم ولی شما کیفیت بالای بازی او را دیدید که بسیار خوب در تیم ما عمل کرد. من امیدوارم که او را بتوانیم در بازی‌های مهم پیش رو هم در اختیار داشته باشیم، چون از نظر من اوبامیانگ  در حد کلاس‌ جهانی است.

آرسنال باید در بازی بعدی خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس در داربی شمال لندن به مصاف تاتنهام برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه