English

دعوت از ۳ دروازه بان به تیم ملی فوتبال ایران/ مظاهری هم به تیم ملی دعوت می شود

با دعوت از امیر عابدزاده و قطعی بودن انتخاب علیرضا بیرانوند احتمالا کی روش از مظاهری در اردوی نوروزی تیم ملی استفاده کند.

دعوت از ۳ دروازه بان به تیم ملی فوتبال ایران/ مظاهری هم به تیم ملی دعوت می شود

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال ایران در جهت  آماده سازی برای حضور در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در اسفند 96 و نوروز 97 سه بازی تدارکاتی با تیم های لیبی، تونس و الجزایر تدارک دیده است که تمرینات ملی پوشان کشورمان برای این سه بازی از 14 اسفند آغاز می شود.

دپارتمان تیم ملی فوتبال ایران هم با توجه به نظر کارلوس کی روش از همین حالا مشغول به کار شده و با ارسال دعوت نامه به باشگاه هایی که بازیکنان لژیونر تیم ملی در آن بازی می کنند شرایط را برای حضور آنها در اردوی آتی تیم ملی فراهم می کند.

به نظر می رسد کی روش با دعوت از امیر عابدزاده و قطعی بودن انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از اردونشینان تیم ملی تنها نام یک دروازه بان دیگر را در فهرست قرار دهد.

در این میان علیرضا حقیقی و محمد رشید مظاهری  نسبت به گزینه هایی مانند حامد لک و حسین حسینی  شانس بیشتری برای دعوت به تیم ملی دارند اما با توجه به اینکه علیرضا حقیقی در حال حاضر بدون تیم است و مظاهری هم در بازی های اخیر ذوب آهن  و همچنین بازی ایران و ونزوئلا  درخشش خوبی داشته است احتمال اینکه کی روش تصمیم بگیرد از مظاهری در اردوی نوروزی تیم ملی استفاده کند بسیار زیاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی