English

پورعلی فرد:

هدف ما بهبود فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هدف ما بهبود فدراسیون بدنسازی است و تغییراتی در ساختار فدراسیون انجام می‌دهیم. البته کسی را حذف نخواهیم کرد، اما کمیته‌ها را ارتقا خواهیم داد.

هدف ما بهبود فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر پورعلی فرد پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان این که مجمع بسیار خوبی بود و رقابت بسیار نزدیکی داشتیم، اظهار کرد: پیش‌بینی این رقابت نزدیک را می‌کردم و حتی امروز صبح (شنبه) صحبتی که با دوستانم داشتم پیش‌بینی تعداد رای‌هایی که می‌توانم داشته باشم را انجام دادیم. به‌ هر حال جا دارد از تمامی اعضای مجمع قدردانی کنم.

رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی درباره خوشحالی بیش از حد تعدادی از اعضای مجمع، خاطر نشان کرد: به‌ هر حال در هر رقابتی این گونه اتفاقات طبیعی است. آنها دلی به من رای دادند و دلی نیز ناراحت بودند که مبادا اتفاق ناگواری بیفتد به همین خاطر خوشحالی شان نیز پس از رای آوردنم بسیار زیاد بود و آن را بروز دادند.

وی درباره برنامه‌های خود نیز گفت‌: در پایان سال قرار داریم و مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی پیش روی ما است. برای سال آینده نیز تقویم مان در هیات رییسه و مجمع به تصویب رسیده است و ان‌شاء‌الله طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

پورعلیفرد درباره انتقادهای تعدادی از کاندیداها به عملکرد یازده ساله وی در این پست، گفت‌: هر انتقادی که در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون و بدنسازی باشد را قطعا خواهم پذیرفت. هدف ما خدمت به مردم است و ان‌شاء‌الله بتوانم از انتقادهای سازنده به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.

در فدراسیون بر روی همه باز است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به این سوال که آیا از رقبایش استفاده خواهد کرد یا خیر، خاطر نشان کرد: باید این موضوع در هیات رییسه مطرح شود و اگر اعضای هیات رییسه با آن موافقت کنند قطعا انجام خواهد شد. در فدراسیون بر روی همه باز است و همه باید برای کمک به اهدافمان دست به دست هم بدهیم.

در سفرهای خارجی از ورزشکاران یک ریال هم نگرفتیم

پورعلی فرد در ادامه‌ صحبت‌های خود، همچنین درباره انتقاد مطرح شده از سوی تعدادی از کاندیداها مبنی بر اخذ پول از ورزشکاران برای اعزام‌های برون مرزی و همچنین  برگزاری کلاس‌های مربیگری با دریافت پول‌های خارج از مصوب ‌اضافه کرد: درآمدزایی حاصل از برگزاری کلاس‌های مربیگری یکی از  منابع اصلی درآمدی فدراسیون است. درباره اعزام های برون مرزی هم اعلام می‌کنم که تاکنون حتی یک ریال هم از ورزشکاران دریافت نکرده‌ایم و تمامی اعزام‌ها بر اساس شایسته سالاری بوده است.

پورعلی فرد درباره حکم محمدرضا داورزنی برای وی پیش از انتخابات نیز، گفت‌: من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و از آنجا حقوق دریافت می‌کنم. این ابلاغ‌ها برای خیلی از عزیزان و کارمندان در جهت ارتقا صادر می‌شود. من 31 سال سابقه کار در وزارت ورزش و جوانان را دارم و به من محبت داشتند و با اهدای این حکم من را ارتقا دادند، اما به‌ هر حال از آنجا که این اتفاقات با انتخابات هم زمان بود در شبکه های مجازی به آن دامن زدند و برخی حواشی را به وجود آوردند، اما هر آن چه که در وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام شود آن را انجام دهیم.  

وی درباره علت حذف خبر حکم گرفتنش از محمدرضا داورنی در سایت وزارت ورزش و جوانان، گفت‌: از این موضوع اطلاعی ندارم چرا که با فضای مجازی هیچ گونه ارتباطی ندارم.

وزارت گفت ثبت نام کن اگر خواستیم کنار بکش!

پورعلی فرد در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان با صدور حکم مشاوری برای او در صدد بوده وی از انتخابات کناره‌گیری کند، گفت: وزارت ورزش و جوانان تاکنون به کاندیدایی اعلام نکرده است که در انتخابات ثبت‌نام نکن. من خودم زمانی که می خواستم ثبت‌نام کنم نزد شعبانی بهار رفتم که او هم به من گفت‌ "در این انتخابات ثبت‌نام کن و اگر نیاز شد به تو می گوییم که کنار بکش" که تا آخر هم به من چیزی نگفتند و مشاهده کردید که این موضوع امروز ثابت شد و من رای آوردم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به این سوال که آیا در دوره جدید تغییراتی در این فدراسیون خواهد داشت یا خیر، گفت‌: قطعا تغییراتی در ساختار فدراسیون انجام می‌دهیم. البته کسی را حذف نخواهیم کرد، اما کمیته‌ها را ارتقا خواهیم داد.

پورعلی فرد در پایان درباره نامه تعدادی از داوران به وزیر ورزش و جوانان که پیش از انتخابات انجام شد، گفت‌: این دوستان در فدراسیون جمع شده‌اند و در حال کار هستند. معمولا این گونه اتفاقات طبیعی است و مشکل خاصی در این زمینه  وجود ندارد . هدف ما بهبود فدراسیون بدنسازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی