English

فیروز کریمی:

تیم گسترش فولاد بازی های زیبایی را در هفته های آینده ارائه می دهد

سرمربی گسترش فولاد گفت: مجبوریم به بازیکنان جوان میدان بدهیم. آن ها هم جوان هستند. مطمئن بشید از هفته های آینده با اضافه شدن بازیکنان مصدوم، بازی های زیبایی را ارائه می دهیم.

تیم گسترش فولاد بازی های زیبایی  را در هفته های آینده ارائه می دهد

به گزارش خبرگزاری موج، فیروز کریمی بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر مشکی پوشان مشهد اظهار کرد: بازی همانطور که حدس زده بودیم، جلو رفت. یک امتیاز هم برای مشکی پوشان مهم بود. بازی سنگینی داشتیم. بازی بسیار نزدیک بود. هر دو تیم دوندگی زیادی داشتند و دو تیم، چهار تعویض اجباری انجام دادند.

تعداد بازیکنان بزرگسال ما محدود است

او ادامه داد: برای بهتر شدن روند کاری تیم، یک تعویض فنی انجام دادیم. تعداد بازیکنان بزرگسال ما محدود است و میدان دادن به جوانان هم قواعد خاصی دارد. در بعضی از بازی ها مجبور شدیم بازیکن جوان مان را در نیمه نخست تعویض کنیم.

تیم گسترش فولاد

مجبوریم تا جایی که بازیکن بد بازی نکرده، او را تعویض کنیم

کریمی گفت: برای اینکه تیم و بازیکن را از دست ندهیم، مجبوریم تا جایی که بازیکن بد بازی نکرده، او را تعویض کنیم. نیما مختاری و مصطفی سالاری را از تیم امید به تیم بزرگسال اضافه کردیم. مصدومیت بازیکنان در نیم فصل دوم باعث شد بازیکنان تاثیرگذار مثل یوسف سیدی، خالقی فر و اسماعیل فرهادی را نداشته باشیم. ما به جای ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۱۶ بازیکن داریم. دیگر بازیکنی نمانده است. در هر بازی یک محروم و مصدوم داریم. در واقع تیم ما در هر هفته هفت بازیکن بزرگسال نداریم. مجبوریم به بازیکنان جوان میدان بدهیم. آن ها هم جوان هستند. مطمئن بشید از هفته های آینده با اضافه شدن بازیکنان مصدوم، بازی های زیبایی را ارائه می دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه