English

عبدالله ویسی:

پتانسیل تقویب تیم را نداریم

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا به فکر تقویت کردن تیمش است یا خیر؟ گفت‌: ما پتانسیل‌ تقویت کردن تیم را نداریم اما همه کسانی که آمده‌اند تلاش می‌کنند.

پتانسیل تقویب تیم را نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از بازی گفت: پتانسیل تقویب تیم را نداریم

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از بازی با سپید رود رشت، بیان‌ کرد: با توجه به شرایط جدول رده‌بندی می‌توان گفت‌ هر تیمی که در این بازی امتیاز از دست بدهد به کما خواهد رفت و برگشتنش به لیگ بسیار مشکل است. با تمام وجود بازی خواهیم کرد و به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. چهار، پنج بازیکن ما مصدوم هستند و ما را همراهی نمی‌کنند.

از لحاظ روحی - روانی آماده این بازی هستیم

او ادامه‌ داد: ما از لحاظ روحی - روانی آماده این بازی هستیم و می‌خواهیم با گرفتن این سه امتیاز شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مصدومان تیمش هم گفت‌: زارعی، کولیبالی، علایی، عقیل کعبی، عادل کلاه کج و شریفات همگی مصدوم هستند. البته شاید شریفات به این بازی برسد.

او در مورد این که چرا شرایط امسال استقلال خوزستان خوب نیست، اظهار کرد: به نظر من شرایط استقلال خوزستان از پارسال خوب نیست. اگر بازیکنان پارسال سرحال‌تر بودند به خاطر حضور در جام باشگاه‌های آسیا بود تا در آنجا خودی نشان دهند اما بعد از حذف از لیگ قهرمانان تیم وضعیت بدی پیدا کرد به صورتی که ۲۰ بازیکن از تیم جدا شدند. ما با ریش گرو گذاشتن تیم را بستیم و به این جا رساندیم. من به تیم برگشتم اما کسی با ما همکاری نکرد و اوضاع ما روز به روز بدتر شد.

پرسپولیس در بالای جدول خودش را از باقی تیم‌ها جدا کرده است

ویسی ادامه‌ داد: پرسپولیس در بالای جدول خودش را از باقی تیم‌ها جدا کرده است و باقی تیم‌ها برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگند. بازی فردای ما با سپید رود هم برای ما حائز اهمیت است و هم برای تیم‌های پایین جدول. شاید خیلی‌ها بگویند که این بازی شش امتیازی است اما من می‌گویم که این بازی، بازی زندگی و کما است.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا به فکر تقویت کردن تیمش است یا خیر؟ گفت‌: ما پتانسیل‌ تقویت کردن تیم را نداریم اما همه کسانی که آمده‌اند تلاش می‌کنند. فقط یعقوب کریمی را باید از لحاظ جسمانی آماده‌تر کنیم. او بازیکن با استعدادی است و باید خودش را دوباره نشان دهد.

ویسی.

نمی‌توانم تمرکز بر روی جام حذفی را بهانه باخت در لیگ برتر کنم

او در مورد بازی تیمش در جام حذفی، بیان‌ کرد: من نمی‌توانم تمرکز بر روی جام حذفی را بهانه باخت در لیگ برتر کنم. این گول زدن مردم است. هر مسابقه‌ای جایگاه خودش را دارد و ما در هر بازی برای باخت بازی نمی‌کنیم. اگر تیم ما به لیگ دسته یک سقوط کند اما در جام حذفی قهرمان شویم، این قهرمانی برای ما شیرینی ندارد. تنها نماینده خوزستان در جام حذفی هستیم و تلاش می‌کنیم به فینال برسیم. نمی‌توانم بگویم خونه به خونه از قبل بازنده است، این بی احترامی به تیم حریف است. آنها تیم خوبی هستند که کادر فنی قبلی و فعلی‌شان  بسیار شناخته شده است و نتایج خوبی هم در لیگ دسته یک گرفته‌اند. بازی در زمین ما است و ما با تمام وجود می‌جنگیم.

تماشاگران رشتی در پر شوری دست کمی از تماشاگران آذری ندارند

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه‌ این نشست در مورد بازی کردن مقابل تماشاگران سپیدرود هم، گفت‌: تماشاگران رشتی در پر شوری دست کمی از تماشاگران آذری ندارند و بسیار قابل احترام هستند. هم در زمان بازیگری و هم مربیگری بسیار به رشت سفر کرده‌ام و در این مدت حتی یک بار به من توهین نشده است. تماشاگران رشت تیم رقیب را هم تشویق می‌کنند. امیدوارم که تیمشان در لیگ برتر باقی بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه