English

کی روش:

نیاز به سطح بالایی از توانایی بازیکنان در جام جهانی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در جام جهانی به سطح بالایی از توانایی بازیکنان نیاز است و با توجه به دانش من باید بازیکان را در بالاترین سطح نگه داریم.

نیاز به سطح بالایی از توانایی بازیکنان در جام جهانی داریم

به گزارش خبرگزاری موج، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با برنامه نود درباره تمرینات بازیکنان ملی پوش اظهار کرد: هدف اصلی ما در این تمرینات آماده کردن ۴۰ بازیکن است تا آنها در بالاترین سطح بازی خود باشند، زیرا در جام جهانی به سطح بالایی از توانایی بازیکنان نیاز است و با توجه به دانش من باید بازیکان را در بالاترین سطح نگه داریم، آن هم نه تنها برای بازی‌های جام جهانی بلکه برای بازی‌های باشگاهی و لیگ ایران.

تیم ما در سخت‌ترین گروه جام جهانی است

وی افزود: اگر نگاه ما اصولی باشد، از نظر تاکتیکی و تکنیکی و همچنین روحی و روانی بازیکنان را آماده می‌کنیم، تیم ما در سخت‌ترین گروه جام جهانی است و می‌دانیم که تیم‌های حاضر در بالاترین سطح خود قرار دارند پس بازیکنان باید در بالاترین سطح آمادگی باشند.

کی روش همچنین گفت: ساختن این مجموعه ورزشی ۷ سال به طول انجامید، تلاش در این هفت سال باعث پیشرفت بازیکنان ما شد تمرینات ما در پک (محل تمرینات تیم ملی فوتبال) تنها قستمی از برنامه آماده سازی تیم برای شرکت در جام جهانی است، این تمرینات در راستای کمک به توانایی‌های بازیکنان و تمرینات باشگاه‌ها است.

کی روش

او در ادامه درباره آماده سازی ذهنی بازیکنان تصریح کرد: بازیکنان 2 یا سه روز در کمپ هستند و روحیه‌ی اتحاد درآن‌ها ایجاد شده و  عملکرد بازیکنان را در هر هفته از لحاظ فیزیکی، پزشکی و مقدار زمان بازی آن‌ها بررسی می‌کنیم و با جزییات آن‌ها را مرور می‌کنیم. ما همه بازیکنان را در یک سطح نگاه کرده و تمامی کادر در اختیار این بازیکنان هستند تا باعث پیشرفت آن‌ها شوند.

کی روش لازم به تکرار دانست در آخر از همکاری تمامی بازیکنان و تیم‌ها و سرمربیان تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی