English

بوفون:

هر بازیکنی روزی باید از فوتبال خداحافظی کند

سنگربان یوونتوس گفت: هر بازیکنی روزی باید از فوتبال خداحافظی کند و این روز هم برای من فرا می‌رسد.

هر بازیکنی روزی باید از فوتبال خداحافظی کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، جان‌لویجی بوفون سنگربان یوونتوس  پیش از این تاکید کرده بود که در پایان سال جاری از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که او از این تصمیم خود پشیمان شده است.

تصمیم گیری درباره آینده برای من بسیار آسان است

بوفون که در برنامه‌ای تلویزیونی سخن می‌گفت، درباره آینده‌اش گفت: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ام. تصمیم گیری درباره آینده برای من بسیار آسان است. به زودی با رئیس باشگاه جلسه‌ای برگزار می‌کنم و تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

او ادامه داد: رئیس باشگاه توجه زیادی به من دارد و به زودی با یکدیگر بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. هر بازیکنی روزی باید از فوتبال خداحافظی کند و این روز هم برای من فرا می‌رسد.

جان‌ لویجی بوفون

رکوردار بازی در رقابت‌های سری A را پائولو مالدینی با ۶۴۷ بازی در اختیار دارد و بوفون برای رسیدن به این رکورد تنها به  ۱۸ بازی نیاز دارد.

رکوردهای زیادی را در دوران بازیگری خود به دست آورده‌ام

او درباره این سوال که آیا دوست دارد رکورد مالدینی را بشکند، پاسخ داد: من رکوردهای زیادی را در دوران بازیگری خود به دست آورده‌ام. گاهی اوقات نباید عجله کرد بلکه باید برای لذت بردن از زندگی با رضایت روزگار به سر ببری. اگر این رکورد را همچنان به نام مالدینی باشد من خوشحال خواهم شد چرا که او لیاقت آن را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه