English

والورده:

کسی نمی‌داند در یک مسابقه فوتبال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

سرمربی بارسلونا پس از برتری مقابل لالیگا گفت: همیشه یک تیم به خاطر بازی‌های خوب پیروز نمی‌شود. کسی نمی‌داند در یک مسابقه فوتبال چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

کسی نمی‌داند در یک مسابقه فوتبال چه اتفاقاتی خواهد افتاد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، تیم فوتبال بارسلونا دیشب در هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف آلاوس رفت و توانست به سختی با نتیجه 2 بر یک آلاوس را شکست دهد.

حریف بازی خیلی خوبی انجام داد 

ارنستو والورده پس از بازی گفت: بازی سختی بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما با پیش افتادن حریف شرایط برایمان سخت شد. حریف بازی خیلی خوبی انجام داد ولی ما آنها را تحت فشار قرار دادیم و به نتیجه رسیدیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: فوتبال این چنین است و تنها هوش و ذکاوت باعث گلزنی نمی‌شود بلکه باید دقت نیز داشت. حریف پس از گل انگیزه بیشتری گرفت. همیشه یک تیم به خاطر بازی‌های خوب پیروز نمی‌شود. کسی نمی‌داند در یک مسابقه فوتبال چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

همه لحظات بازی یکسان نیست

والورده در نیمه دوم نلسون سمدو و لوکاس دینیه را تعویض کرد. سرمربی اسپانیایی اظهار کرد: همه لحظات بازی یکسان نیست. در شروع، آنها روی فرم بودند، انتظار فضای بیشتری داشتم اما حریف دفاعی‌تر بازی کرد و به همین خاطر به یک تغییر نیاز داشتیم تا شرایط برایمان بهتر شود.

ارنستو والورده

خبرنگاران به سرمربی بارسلونا گفتند: "در مستایا از داوران بازی (دیدار رفت بارسلونا و والنسیا در لالیگا) دفاع کردید. داور آن بازی دیشب قضاوت متفاوتی داشت و بازیکنان آلاوس نسبت به این قضیه اعتراض داشتند و معتقد بودند ساموئل اومتیتی در محوطه جریمه خطای هند کرده است." والورده گفت: بازیکنان حریف بارها اعتراض کردند و نمی‌دانم حق داشتند یا نه. از اومتیتی درباره آن صحنه نپرسیدم. او سعی داشت دستش را کنار بزند. هر هواداری از زاویه دید تیمش به این قضیه نگاه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی