English

حسینی:

روزهای سختی پیش رو داریم/ پرسپولیس در وضعیت حساسی قرار دارد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران باید در کنارمان باشند چرا که روزهای سختی پیش رو داریم.

روزهای سختی پیش رو داریم/ پرسپولیس در وضعیت حساسی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه فاصله تیم پرسپولیس تا قهرمانی کمتر شده است، اظهار کرد: هواداران باید در کنارمان باشند چرا که روزهای سختی پیش رو داریم و فشار و استرس  زیادی بر تیم ما وارد کردند. متاسفانه از 2، 3 ماه پیش می گفتند که پرسپولیس راحت می برد اما دیدید که شرایط فرق کرده است.  روز به روز کارمان سخت می شود و با این شرایط خودزنی می کنیم. 

سید جلال حسینی

او درباره اتفاقات اخیر و اظهارات مهدی طارمی بیان کرد: امیدوارم این مسائل زودتر تمام شود چرا که تیم در وضعیت حساسی قرار دارد و بازی های آسیایی را پیش رو داریم. 

پرونده های شکایت خارجی و داخلی گریبانگیر باشگاه شده است

کاپیتان پرسپولیس درباره اظهارات گرشاسبی که پرونده هایی از زیز زمین برای این تیم بیرون آمده است، تصریح کرد: متاسفانه از زمان حضور گرشاسبی این مشکلات بوده است و پرونده های شکایت خارجی و داخلی گریبانگیر باشگاه شده است. من خوشحال هستم که این پرونده ها رسیدگی می شود تا برای همیشه مشکل حل شود. در داخل ایران کاری نمی کنند و همین موضوع باعث می شود که مشکلات بیشتر شود. 

او در پایان درباره اینکه با تغییر مالک باشگاه نفت، پولش را گرفته است یا نه! خاطر نشان کرد: متاسفانه تماسی با من گرفته نشده است و کسی هم جوابگو نیست. زور هیچ کس به آقایان نمی رسد و آنها برای خودشان کاسبی راه انداختند که تیم نفت را از یک نفر می گیرند و به نفر دیگری می دهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی