English

جلالی:

همیشه انتقادها علیه تیم‌هایی مثل ما وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان با باخت مقابل پرسپولیس گفت: در هر صورت همیشه انتقادها علیه تیم‌هایی مثل ما وجود دارد که می‌گویند پیروز نمی‌شوید.

همیشه انتقادها علیه تیم‌هایی مثل ما وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره باخت برابر پرسپولیس با بیان این که سرنوشت بازی در همان 15 دقیقه ابتدایی مشخص شد،  اظهار کرد: در مقابل تیمی که بازیکنانش از ساده‌ترین توپ گل می‌سازند، تیمی حق اشتباه ندارد و اگر اشتباه کنید، تحقیر می‌شوید. من از عملکرد بازیکنانم در ابتدای بازی رضایت ندارم و ما همان جا بازی را باختیم. دیدید که بعد از اینکه به خودمان آمدیم بهتر شدیم، یک گل را جبران کردیم، اما در همان حال که به بازی برگشته بودیم، بازهم یک اشتباه بچه‌گانه و ساده داشتیم و گل سوم را دریافت کردیم.

هنوز همه بازیکنان خارجی لیگ را ارزیابی نکرده‌ام

او درباره اینکه 2 بازیکن خارجی در ترکیب تیمش داشت و پرسپولیس هم گادوین منشا را داشت و نظر شما در مورد بازیکنان خارجی لیگ چیست، گفت: من هنوز همه بازیکنان خارجی لیگ را ارزیابی نکرده‌ام تا در این خصوص نظر بدهم.

سرمربی پیکان تصریح کرد: با این حال می‌خواهم این را بگویم که ما در بازی رفت گل زدیم و دفاع کردیم، اما اینجا نتوانستیم زودتر گل بزنیم تا به بازی برگردیم. نباید محکوم شویم، چون  مقابل پرسپولیس بازی کردیم و 30 سال تجربه من می‌گوید اگر شما مقابل این تیم‌ها برنده شوید، می‌گویند تیم حریف ضعیف بوده و اگر هم شکست بخورید، بازهم می‌گویند تیم حریف قوی بوده است. هیچ وقت عملکرد خود شما مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد. در هر صورت همیشه انتقادها علیه تیم‌هایی مثل ما وجود دارد که می‌گویند پیروز نمی‌شوید، اما در بازی رفت هم که پیروز شدیم، بازهم به ما انتقاد می‌کردند.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان

 جلالی ادامه داد: این تحلیل در بازی‌های ما مقابل پرسپولیس همیشه است که وقتی می‌برید، می‌گویند دفاعی بازی کرده‌اید، اگر ببازیم، می‌گویند تیم‌تان ضعیف بوده است. یعنی هم فحش ‌بدهیم، هم فحش می‌شنویم!

پرسپولیس اکنون به معنای واقعی تیم خوبی است

سرمربی پیکان تصریح کرد: واقعیت را بگویم، پرسپولیس اکنون به معنای واقعی تیم خوبی است. آنها شایسته قهرمانی هستند و باید پیشاپیش قهرمانی آنها را تبریک گفت.

جلالی درباره اینکه دفاع راست پیکان در نیمه اول خیلی نفوذ نمی‌کرد، خاطر نشان کرد: گفتم که پیش از بازی پیش‌بینی نمی‌کردم که در 10 دقیقه گل بخوریم. ما روی نود دقیقه و بر اساس فوتبال برنامه‌های‌مان را پیاده می‌کنیم. در جریان بازی تغییراتی ایجاد کردیم اما استراتژی مان به کارمان نیامد تا شکست را جبران کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه