English

لوکاس مورا:

اصلا رابطه خوبی با من برقرار نمی‌شود

بازیکن برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: احساس تنفر و نفرت می‌کنم. اصلا رابطه خوبی با من برقرار نمی‌شود. انگار که من اصلا هیچ کاری برای این باشگاه انجام نداده‌ام. من را طرد کرده‌اند.

اصلا رابطه خوبی با من برقرار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، لوکاس مورا تا قبل از آمدن نیمار و ام‌باپه، بازیکن کلیدی تیم پاری ‌سن‌ ژرمن بود و معمولا در ترکیب اصلی این تیم به میدان می‌رفت. اما در حال حاضر تراکم بازیکن در پاری ‌سن‌ ژرمن باعث شده تا این بازیکن برزیلی فرصت حضور در این تیم را از دست دهد. در فصل جاری مورا تنها ۷۹ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

نیمکت نشینی‌های زیاد موجب شد تا مورا سکوت خود را بشکند و به انتقاد از باشگاه کنونی‌اش بپردازد.

لوکاس مورا

او گفت‌: احساس تنفر و نفرت می‌کنم. اصلا رابطه خوبی با من برقرار نمی‌شود. انگار که من اصلا هیچ کاری برای این باشگاه انجام نداده‌ام. من را طرد کرده‌اند. نمی‌دانم چرا باید چنین برخوردی با من شود.

باید سرنوشتم را تغییر دهم

مورا در پایان صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد:  پسرم به من می‌گوید  که پدر باید این مرحله را پشت سر بگذاری و به دنبال جدایی باشی. من تصادفی لژیونر نشده‌ام و این توانایی را دارم که در هر لیگی بازی کنم. برایم مهم نیست که در چه تیمی باشم فقط می‌خواهم  بازی کنم. به توانایی‌های خود ایمان دارم و باید سرنوشتم را تغییر دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه