English

اسمالینگ:

می‌خواهیم داربی برگشت با منچسترسیتی استرس‌زا و حساس شود

مدافع مرکزی منچستریونایتد می‌گوید می‌خواهیم تا آخرین لحظه به تلاش‌مان برا قهرمانی در لیگ برتر ادامه‌ دهیم و اختلاف‌مان را با صدر جدول کم کنیم تا بازی برگشت با منچسترسیتی را برای آن‌ها استرس‌زا و حساس کنیم.

می‌خواهیم داربی برگشت با منچسترسیتی استرس‌زا و حساس شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، کریس اسمالینگ، مدافع مرکزی منچستریونایتد درباره رقابت با منچسترسیتی بر سر عنوان قهرمانی، اظهار کرد: هر چند که اختلاف ۱۲ امتیازی با صدر جدول رده‌بندی بسیار زیاد است ولی می‌خواهیم تا آخرین لحظه به تلاش‌مان برا قهرمانی در لیگ برتر ادامه‌ دهیم. تنها کاری که می توانیم کنیم این است که همه بازی های مان را پیروز شویم و دیگر امتیازی از دست ندهیم در این صورت می‌توانیم بازی برگشت با منچسترسیتی را برای آن‌ها استرس‌زا و حساس کنیم.

کریس اسمالینگ

تمام تمرکزمان بر روی  بازی در جام حذفی است

منچستریونایتد جمعه باید در دیداری آسان در جام حذفی به مصاف تیم یئوویل برود. در این رابطه اسمالینگ، گفت‌: قرعه خوبی نصیب ما شده است و باید از این فرصت استفاده کنیم تا به مراحل بعدی جام حذفی برسیم. هر بازی برای ما مهم است و در حال‌ حاضر تمام تمرکزمان بر روی  بازی در جام حذفی است. بعد از آن خودمان را برای بازی با تاتنهام در ومبلی آماده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه