English

صالحی امیری:

هدف اصلی کمیته ملی المپیک انسجام میان مجموعه نظام ورزشی کشور است

رئیس جدید کمیته ملی المپیک با بیان این که ثبات و آرامش و پرهیز از حاشیه از مهمترین برنامه‌ها است، گفت: هدف اصلی کمیته ملی المپیک انسجام میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی می باشد.

هدف اصلی کمیته ملی المپیک انسجام میان مجموعه نظام ورزشی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المپیک ایران، مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق کمیته المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که در این مراسم سید رضا صالحی امیری رئیس جدید کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از مدیریت سابق کمیته ملی المپیک و اجزای مدیریتی آن در ارتباط با هدف اصلی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: در اجرای فعالیت‌ها می‌بایست چند هدف را مد نظر داشته باشیم انسجام میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی که نقطه اصلی هدف گذاری است؛ فدراسیونهایی که اساس کار بوده و باید احساس امنیت و آرامش داشته باشند تا بتوانند ماموریت خود را بخوبی انجام دهند.

او ادامه داد: ابتدا انسجام خود را در جهت همگرایی اجزای سیستم به سمت اهداف خود سوق دهیم. انسجامی در راستای مجموعه نظام و مدیریت کشور و یکدلی و یکرنگی شکل گیرد.

او افزود: انسجام با مجموعه دولت که همواره یاور ورزش بوده‌اند، مجلس شورای اسلامی، نهادهای قانونی دیگر تا نهایتا محصول این انسجام را باید مردم ببینند و در نهایت غرور و لبخند و رضایت مندی بر لبان مردم عزیز ما نقش بندد.

رضا صالحی امیری وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس جدید کمیته ملی المپیک ادامه داد: بدون تردید مردم ما در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا شاهد صحنه‌های غرور انگیز بسیاری خواهند بود.

او گفت: ثبات و آرامش و پرهیز از حاشیه از مهمترین برنامه‌ها است. مدیر باید حرکت کند و کمتر به حاشیه کار داشته باشد.

در کنار ورزش تصویر زیبایی از کشورمان به جهانیان عرضه می‌کنیم

صالحی امیری اظهار کرد: مردم نتیجه ورزشکاران در عرصه بین المللی برایشان مهم است، از طرفی امروز ورزش بیش از هر زمان دیگری میتواند در تصویر سازی یک کشور در عرصه بین المللی نقش داشته باشد، لذا باید توجه و اهمیت ویژه‌ای به این مقوله داشته باشیم تا در کنار ورزش تصویر زیبایی از کشورمان به جهانیان عرضه کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات اعضای محترم هیأت رییسه و هیأت اجرایی قبلی کمیته المپیک که انصافا در این چهار سال زحمت کشیدند، به خصوص آقای هاشمی که انصافا از نظر اخلاقی و مدیریتی احترام بسیاری برای ایشان قایلم تقدیر و تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه