English

باشگاه پرسپولیس مربیگری برانکو در تیم ملی امید را تکذیب کرد

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس گفت: حضور برانکو در تیم ملی امید صحت ندارد.

باشگاه پرسپولیس مربیگری برانکو در تیم ملی امید را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به این که گفته می شود برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس یکی از گزینه های مطرح شده در مورد هدایت تیم ملی فوتبال امید است اما مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد و گفت: حضور این مربی در تیم ملی امید صحت ندارد. برانکو علاقمند به تیم پرسپولیس است و با وجود چند پیشنهاد از تیم های ملی کشورهای دیگر حاضر نشد از تیم ما جدا شود. 

حال باید دید با توجه به اینکه تنها هفت ماه تا آغاز بازی های آسیایی جاکارتا باقی مانده است و بلافاصله پس از این رقابت ها هم تیم ملی امید باید اردوهای آماده سازی اش را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک شروع کند چه زمانی مسئولان فدراسیون سرمربی جدید این تیم را معرفی می کنند.

شنیده می شود مسئولان فدراسیون فوتبال مشغول بررسی رزومه 2 سرمربی خارجی و 2 سرمربی ایرانی هستند و به احتمال فراوان سرمربی جدید تیم ملی امید در نهایت حدود یک ماه دیگر معرفی می شود.

گفتنی است، تیم ملی امید ایران سال هاست نتوانسته حضور موفقی در رقابت های بین المللی داشته باشد و مسئولان فدراسیون فوتبال مصمم هستند این بار با انتخاب یک سر مربی مورد اعتماد و شناخته شده این تیم را به روز های اوج برسانند.

برانکو

برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه های مطرح شده در مورد هدایت تیم ملی فوتبال امید است که البته هنوز با خود این سر مربی صحبتی انجام نشده است اما گفته می شود برخی از اعضای هیئت رئیسه مصمم هستند تا این پیشنهاد را پس از تایید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با برانکو در میان بگذارند.

برانکو ایوانکوویچ چندی قبل قرارداد 2 ساله ای با پرسپولیس امضا کرد و فقط در صورتی می تواند هدایت امید ها را بر عهده بگیرد که به طور همزمان در هر 2 تیم حضور داشته باشد و یا رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند.

برانکو در روزهای اخیر از پیشنهادهای برخی کشورها خبر داده بود و بعید می دانیم روی نیمکت تیم امیدی بنشیند که امید زیادی برای رسیدن به المپیک ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه