English

فلاحت‌زاده:

سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس گل نخوریم

مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس اول گل نخوریم و عملکرد مناسبی در بخش دفاعی داشته باشیم.

سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس گل نخوریم

به گزارش خبرگزاری موج، فرشاد فلاحت‌زاده مربی تیم گسترش فولاد تبریز در نشست خبری  پیش از بازی با پرسپولیس گفت: بازی مهمی پیش رو داریم و با توجه به این که نقاط ضعف تیم پرسپولیس را شناسایی کرده ایم امیدوارم بتوانیم امتیاز خوبی از این تیم بگیریم تا جایگاهمان بهبود یابد. پرسپولیس امسال ترمیم شده اما بر خلاف گفته‌ها هنوز قهرمان نیست.

او افزود: فردا (پنج‌شنبه) ادسون را به دلیل مصدومیت نداریم. سعی کردیم بر مبنای تیم حریف از بازیکنان در تمرین‌ها استفاده کنیم. بازیکنانی جذب کردیم اما نسبت به تیم‌های دیگر نتوانستیم بازیکن خاصی بگیریم. فقط سعی کردیم مصدوم‌ها را به شرایط بازی برسانیم. سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس اول گل نخوریم و عملکرد مناسبی در بخش دفاعی داشته باشیم.

کسی به کادر فنی اضافه نشده است

 مربی تیم گسترش فولاد تبریز در مورد غیبت کریمی در نشست خبری و این که گفته می‌شود از اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی ناراحت است، توضیح داد: کسی به کادر فنی اضافه نشده است. قرار بود آقای چراغپور بیاید که این کار عملی نشد. آقای کریمی هم مدتی بود پایش را جراحی کرده و مشکل داشت. امروز هم به دلیل حضور در جلسه باشگاه به نشست نیامد وگرنه مشکلی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی