English

سلطانی‌فر:

با قدرت و صلابت در جام جهانی حاضر خواهیم شد

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که تیم ملی ایران در حال حاضر مشکلی ندارد، گفت: حتی با وجود این که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ولی با تلاش فراوان و تامین و انجام برنامه‌های تدارکاتی، ان‌شاء‌الله با قدرت و صلابت در جام جهانی حاضر خواهیم شد.

با قدرت و صلابت در جام جهانی حاضر خواهیم شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی اظهار کرد: شاگردان کارلوس کی روش در قرعه‌کشی جام جهانی در گروهی سخت قرار گرفتند که برای موفقیت بیش‌تر در جام جهانی پیش‌بینی‌های لازم برای هفت بازی تدارکاتی صورت گرفته بود اما مسوولان فوتبال پس از انجام چهار بازی تصمیم گرفتند این دیدارهای دوستانه را افزایش دهند.

او افزود: سرمربی و کادر فنی تیم پس از بررسی وضعیت تیم تصمیم گرفتند تا تعدادی بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح اروپایی داشته باشند و با توجه به این که مراکش هم تیم قدرتمندی است، بازی‌های بیش‌تری با کشورهای قوی عربی نیز در دستور کار قرار گرفت.

تامین منابع مالی برای بازی تیم ملی با تیم‌های بزرگ

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: برای بازی تدارکاتی با تیم‌های مشابه هم‌گروه‌های ایران در جام جهانی برنامه‌های خوبی متناسب با (فیفا دی) تدوین شده است و منابع لازم برای اجرای این برنامه را نیز تامین کرده‌ایم.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان

سلطانی‌فر با اعلام این که کمپ لوکوموتیو که بهترین کمپ روسیه است را برای تیم ملی کشورمان در اختیار گرفته‌ایم افزود: قرار بود تیم‌ ‌ملی ایتالیا در این کمپ مستقر شود که با صعود نکردن این تیم ما موفق به اجاره آن شدیم. لوکوموتیو کمپی است که بهترین امکانات ورزشی و رفاهی برای اقامت بیش از یک ماه تیم ملی کشورمان را دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که تیم ملی ایران در حال حاضر مشکلی ندارد، بیان‌ کرد: حتی با وجود این که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ولی با تلاش فراوان و تامین و انجام برنامه‌های تدارکاتی، ان‌شاء‌الله با قدرت و صلابت در جام جهانی حاضر خواهیم شد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال  کشورمان نمایش زیبایی را از خود ارائه خواهد داد

وی غیرت جوانان ایرانی را مورد ستایش قرار داد و خاطرنشان کرد: در بسیاری از شرایط دشوار مشابه، جوانان ما با غیرت و تلاش، فعل خواستن را صرف کرده‌اند و موفق به کسب دست آوردهایی درخشان شده‌اند، بنابراین من بسیار امیدوارم و می‌دانم که تیم‌ ‌ملی فوتبال  کشورمان نمایش زیبایی را از خود ارائه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه