English

طباطبایی:

ساختار و تشکیلات فدراسیون را بازنگری می کنیم

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به این که آنهایی که از بسکتبال دور افتاده اند را باز می گرداند، گفت: ساختار و تشکیلات فدراسیون را بازنگری می کنیم و با قدرت برای جام جهانی 2019 آماده می شویم.

ساختار و تشکیلات فدراسیون را بازنگری می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس فدراسیون بسکتبال پس از انتخابات این رشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف ما در تیم‌ ‌ملی حضور در جام جهانی و کسب سهمیه  المپیک است. باید ساختار و تشکیلات فدراسیون را بازنگری کنیم و با قدرت برای جام جهانی 2019 آماده می شویم .

طباطبایی با اشاره به این که اولویت من وفاق و همدلی است، گفت:  آنهایی که از بسکتبال دور افتاده اند را باز می گردانیم و از ظرفیت همه نیروها  استفاده می‌کنیم. اصلاح کمیته‌ها را در نظر داریم و سازمان لیگ قدرتمند برای پویا شدن لیگ خواهیم داشت.

برای بانوان مربی خارجی می‌گیریم

او ادامه‌ داد: بانوان ما 30 سال عقب افتاده‌اند ، اما پتانسیل‌ قرار گرفتن در بین شش تیم برتر آسیا را دارند. در نظر داریم ارتقای مربیان بانوان را انجام دهیم و همچنین مربی خارجی برای این بخش جذب کنیم. من به حامیان مالی اعتقاد دارم و باید از بسکتبال که خود یک برند است برای جذب ‌اسپانسر استفاده کنیم. در صدد ایجاد سامانه هواداری هستم و از تمام پتانسیل‌ های اقتصادی استفاده می‌کنیم.

باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کنیم

او ادامه‌ داد: استعدادیابی اولویت دیگر ما است و باید با یک برنامه ملی و آکادمیک کار را پیش ببریم. باید قاعده هرم بسکتبال 10 تیم ملی نونهالان باشد تا در راس هرم دو تیم ملی خوب بزرگسالان را داشته باشیم. باید چند حامد حدادی و چند بهنام یخچالی و چند صمد نیکخواه بهرامی پرورش دهیم. تلاش ما این است که در  ادامه مسیر از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

طباطبایی همچنین گفت‌: ساختار و تشکیلات فدراسیون را بازنگری می کنیم و با قدرت برای جام جهانی 2019 آماده می شویم .هدف ما در تیم‌ ‌ملی حضور در جام جهانی و کسب سهمیه  المپیک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه