English

اینیستا:

کوتینیو فضای خیلی خوبی برای پیشرفت دارد

هافبک اسپانیایی بارسلونا درباره حضور هافبک برزیلی در تیم‌شان گفت: کوتینیو فضای خیلی خوبی برای پیشرفت دارد و قیمت او (۱۶۰ میلیون یورو) یک مشکل محسوب نمی‌شود.

 کوتینیو فضای خیلی خوبی برای پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری موج، هافبک اسپانیایی بارسلونا در واکنش به حضور بازیکن تاه وارد آبی اناری‌ها گفت: کسی نمی تواند با پیوستن به بارسلونا موجب بازنشستگیم شود.

کاملا از سلتاویگو برتر بودیم 

بارسلونا بامداد جمعه با پنج گل سلتاویگو را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری شکست داد و به دور بعد صعود کرد. آندرس اینیستا پس از بازی گفت: با هدف انجام بازی همیشگی‌مان وارد زمین شدیم و می‌دانستیم حریف نیز دوست دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. می‌دانستیم اگر خودمان باشیم توپ و میانه میدان را در اختیار خواهیم داشت. حریف از این موضوع رنج برد. کاملا از سلتاویگو برتر بودیم و اجازه کار به آن‌ها ندادیم.

هافبک بارسلونا به عملکرد خوب لیونل مسی و جوردی آلبا اشاره کرد و گفت: ارتباط این دو بازیکن خیلی خوب است و این موضوع به بازی تیم کمک زیادی می کند. به همین خاطر در کناره‌ها قدرت زیادی داریم.

فیلیپ کوتینیو به در این هفته با بارسلونا قرارداد امضا کرد. اینیستا درباره حضور هافبک برزیلی در تیم‌شان اظهار کرد: هیچ بازیکنی با پیوستن به بارسلونا نمی‌تواند موجب بازنشستگی‌ام شود. کوتینیو فضای خیلی خوبی برای پیشرفت دارد و قیمت او (۱۶۰ میلیون یورو) یک مشکل محسوب نمی‌شود. مهم‌تر از همه این است که همان‌طور انتظار می‌رود در بارسا بازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی