English

اسنایدر:

خیلی ناراحت کننده است که هلند نتوانست به جام جهانی برود

هافبک هلندی تیم الغرافه گفت: برای من خیلی حیف شد که هلند نتوانست به جام جهانی برود. ما در جام جهانی ۲۰۱۰ نایب قهرمان شدیم و در دوره بعدی این رقابت‌ها سوم شدیم و خیلی ناراحت کننده است که نتوانستیم به جام جهانی راه یابیم.

خیلی ناراحت کننده است که هلند نتوانست به جام جهانی برود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سان، وزلی اسنایدر هافبک باتجربه تیم ملی هلند که رکورددار بازی برای تیم ملی کشورش است در کنار مهدی طارمی، دو بازیکنی بودند که در نقل و انتقالات تابستانی راهی باشگاه الغرافه شدند.

اسنایدر درباره بازی و حضور در لیگ قطر گفت: از مدت‌ها قبل می‌دانستم که لیگ قطر و فوتبال این کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد و در حال بهتر شدن است و خیلی دوست داشتم تا در این مسیر بتوانم همراه تیمم باشم و باعث شوم تا الغرافه بهتر شود. این‌جا استقبال خیلی خوبی از من شده است که به همین خاطر از مسوولان و هواداران تیم تشکر می‌کنم.

برای فوتبال بازی کردن به قطر آمدم و کاری به مسائل دیگری ندارم

او در ادامه گفت: من برای فوتبال بازی کردن به اینجا آمدم و کاری به مسائل دیگری ندارم. می‌دانم قطر میزبان جام جهانی است و این کشور می‌خواهد تا شروع جام جهانی بعدی بیش‌تر در نقشه فوتبالی جهان باشد.

اسنایدر اضافه کرد: برای من خیلی حیف شد که هلند نتوانست به جام جهانی برود. ما در جام جهانی ۲۰۱۰ نایب قهرمان شدیم و در دوره بعدی این رقابت‌ها سوم شدیم و خیلی ناراحت کننده است که نتوانستیم به جام جهانی راه یابیم. در یورو ۲۰۱۶ نیز حاضر نبودیم و دوست داشتیم که مردم کشور را خوشحال کنیم ولی متاسفانه نتوانستیم به جام جهانی برسیم و این خیلی ناراحت کننده است که هلند در این رقابت‌ها حضور ندارد.

الغرافه در ۱۱ دیدار این فصل لیگ قطر به تنها ۲ برد دست یافته است و در میانه‌های جدول قرار دارد و از تیم الدوحیل صدرنشین ۱۸ امتیاز عقب است و خیلی بعید است این تیم بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

اسنایدر قرار است در الغرافه پیراهن شماره ۱۰ تیمش را به تن کند و بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو خواهد بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه