English

زلاتان:

کاری که من برای فوتبال سوئد کردم در تاریخ تکرار نشدنی است

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید: کاری که من برای فوتبال سوئد کردم در تاریخ تکرار نشدنی است. من بیشترین توپ طلا را در سوئد دریافت کردم، چون بهترین هستم.

کاری که من برای فوتبال سوئد کردم در تاریخ تکرار نشدنی است

به گزارش خبرگزاری موج، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد که در شروع دوران بازی اش سختی‌های بسیاری کشید از رفتار نژاد پرستانه ای که با او داشتند، انتقاد کرد و گفت: زمانیکه به "مالمو" رفتم من را خیلی سخت پذیرفتن، چون نامم همانند سوئدی‌ها "اندرسون" یا "اسونسون" نبود. ظاهری بلوند نداشتم و مثل آن‌ها سفید پوست نبودم و این موضوع باعث شده بود که فکر کنم جدای از این تیم هستم. رفتار‌ها با من بسیار سرد بود و هرگز من را هم تیمی خود نمی‌دانستند. البته هنوز هم با من بدرفتاری می‌کنند و هیچ وقت از من حمایت نشده است. این رفتار‌ها نژادپرستی است و باعث شده من قوی‌تر شوم.

وی افزود: کاری که من برای فوتبال سوئد کردم در تاریخ تکرار نشدنی است. من بیشترین توپ طلا را در سوئد دریافت کردم، چون بهترین هستم.

به خاطر فقر در روز یک وعده غذا می‌خوردم

زلاتان که در اصل بوسنیایی است و در سوئد بزرگ شده در ادامه گفت:در زمان کودکی با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو بودم. پدر و مادرم برای تامین مخارج همه کار کردند. من حتی برای بازی در تیم مالمو از پول اجاره خانه مان استفاده کردم، چون باشگاه این پول را به من نداد. ما حتی مجبور بودیم وعده‌های غذاییمان را کمتر کنیم و من یک وعده غذا می‌خوردم و در طول روز گرسنه می‌ماندم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه