English

عبداللهی:

اتفاق آن طور که در تصاویر به نظر می‌رسد رخ نداده است

سرپرست باشگاه استقلال بعد از جلسه کمیته انضباطی پیرامون محرومیت سرور جپارف گفت: جپارف خوش‌اخلاق و راستگو است اتفاقی که افتاد آن طور که در تصاویر به نظر می‌رسد رخ نداده است.

اتفاق آن طور که در تصاویر به نظر می‌رسد رخ نداده است

به گزارش خبرگزاری موج، نصرالله عبداللهی پس از اتمام جلسه کمیته انضباطی پیرامون محرومیت سرور جپارف اظهار کرد: کمیته انضباطی جپارف را دعوت کرده بود تا توضیحاتی ارائه دهد. آن‌ها فیلم بازی را نشان دادند که چه اتفاقی افتاده است. او هم درباره این اتفاق توضیح داد.

او افزود: من نباید در این جلسه حضور پیدا می‌کردم. فقط لازم بود خودش و مترجمش به این جلسه می‌آمدند. من فقط به این جلسه آمدم تا با توجه به این که مدتی است با این بازیکنان خارجی کار می‌کنم، بگویم که او خوش‌اخلاق و راستگو است. اتفاقی که افتاد آن طور که در تصاویر به نظر می‌رسد رخ نداده است. او به دنبال توپ بود. من هم تنها چیزهایی که درباره جپارف می‌دانستم گفتم. حالا باید منتظر باشیم که آن‌ها تصمیم نهایی‌شان را بگیرند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت یک ماهه برای جپارف زیاد نیست، گفت: اصلا این موضوعات مطرح نیست. کمیته انضباطی در حال بررسی این موضوع است.

عبداللهی درباره این که آیا صحبت‌های جپارف در برنامه ۹۰ و فشارهای وارده از سوی پرسپولیس و برانکو در صدور رای بازیکن استقلال تاثیرگذار بوده، تصریح کرد: صحبت‌های زیادی انجام شد اما ما به هیچ کدام گوش ندادیم. ما فقط به حقیقت نگاه می‌کنیم. یک اتفاقی رخ داده است و جپارف هم توضیح داد که این کار را از عمد انجام نداده است. این که بخواهیم حواشی را اضافه کنیم، یک کار بیهوده و اضافی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    جالبه انچه درتصویر اتفاق افتاده را واقعی نمی دانند اما جعلی که در باره برانکو کردند را واقعی میدانند

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی