English

ونگر:

جلوی ناتینگهام نمی‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم

سرمربی آرسنال، حذف از جام حذفی را پذیرفت و عنوان کرد: ناتینگهام بهتر از ما در این بازی عمل کرد و شایسته صعود بود و باید قبول کرد که جلوی این تیم ناتینگهام نمی‌توانستیم از این بهتر بازی کنیم.

جلوی ناتینگهام نمی‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال  دیشب (یک‌شنبه) در زمین ناتینگهام حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه‌ ۴ بر ۲ مغلوب این تیم شد تا توپچی‌های لندن حذف زود هنگامی را از جام حذفی تجربه کنند.

این برای اولین بار بود که تیم آرسن ونگر در دور نخست رقابت‌های جام حذفی شکست می‌خورد و از رسیدن به مرحله بعد باز می‌ماند.

آرسن ونگر بعد از حذف تیمش از جام حذفی انگلیس گفت‌: می‌خواهم این را اعتراف کنم که ناتینگهام بهتر از ما در این بازی عمل کرد و شایسته صعود بود. آنها کاملا در این مسابقه تسلط داشتند و بازی‌ سختی را برای ما ایجاد کردند. هر چند تا حدودی هم بدشانس بودیم ولی باید قبول کرد که جلوی این تیم ناتینگهام نمی‌توانستیم از این بهتر بازی کنیم.

سرمربی توپچی‌های لندن در ادامه‌ صحبت‌های خود اضافه کرد: وقتی تیم شکست می‌خورد اولین سوالی که به ذهن خبرنگاران می‌رسد این است که ترکیب را سرمربی درست چیده است یا خیر؟ اگر ما پیروز این میدان بودیم از این سوال‌ها دیگر نمی‌شد. به‌ هر حال ما تشخیص دادیم که با این ترکیب به میدان برویم. ما روز چهارشنبه هم بازی سختی در نیمه نهایی جام اتحادیه برابر چلسی داریم و وقتی شما در عرض  یک هفته‌ باید سه بازی را برگزار کنید، منطقی نیست که در هر سه بازی با تیم اصلی خود به میدان بروید.

مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه از فردا شب (سه‌شنبه) آغاز می‌شود که در اولین بازی منچسترسیتی باید به مصاف تیم شگفتی‌ساز بریستول سیتی برود و آرسنال نیز بعد از حذف از جام حذفی برای کسب حداقل یک افتخار در این فصل، دیدار با چلسی را در این مرحله پیش رو دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه