English

کلوپ:

مجبور شدیم از کوتینیو خداحافظی کنیم

سرمربی لیورپول در واکنش به جدایی ستاره برزیلی خود از این تیم و پیوستن به بارسلونا گفت: هر کاری از دست‌مان بر می‌آمد برای حفظ او در تیم انجام دادیم ولی او از تابستان می‌خواست تا از تیم جدا شود. در نهایت مجبور شدیم تا از این بازیکن خوب و دوستی فوق‌العاده خداحافظی کنیم.

مجبور شدیم از کوتینیو خداحافظی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی استار، باشگاه کاتالانی و لیورپول برای انتقال هافبک برزیلی بالاخره به توافق رسیدند و این بازیکن با قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو به بارسا پیوست. 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول درباره پیوستن کوتینیو به بارسلونا گفت: ما واقعا هر کاری از دست‌مان بر می‌آمد برای حفظ او در تیم انجام دادیم ولی کوتینیو از تابستان می‌خواست تا از تیم جدا شود. در نهایت مجبور شدیم تا از این بازیکن خوب و دوستی فوق‌العاده خداحافظی کنیم. برای او در تیم جدیدیش آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم لیورپول در ادامه صحبت‌هایش گفت:‌ او خیلی دوست داشت تا در تابستان از تیم برود ولی در نهایت او را مجبور کردیم تا زمستان در کنار ما باشد. می‌خواستیم او را در تیم برای فصل بعد هم نگه داریم ولی او تصمیم خود را گرفته بود. واقعا هواداران لیورپول بدانند که ما ۱۰۰ درصد تمام تلاش خودمان را به کار بستیم تا او را در تیم نگه داریم ولی دیگر نمی‌شد تغییری در تصمیم او ایجاد کرد. من اعتقاد زیادی به استعداد او دارم و معتقد هستم که او توانایی بهتر شدن در تیم جدید خود را دارد.

فیلیپ کوتینیو مهارت زیادی در زدن ضربات خارج از محوطه جریمه دارد و ۱۹ بار در مدت حضور خود در لیورپول توانست از پشت محوطه جریمه دروازه حریفان را باز کند و تنها استیون جرارد با ۳۳ گل از پشت محوطه جریمه در بین بازیکنان لیورپول در صدر است. او حالا گرانترین خرید تاریخ بارسلونا شده است و هم‌چنین عنوان گرانترین خرید تاریخ لالیگا را نیز به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه