English

برانکو:

وقتی ۳ پنالتی‌تان را نمی‌گیرند، می‌توانید هر طوری فکر کنید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال نمی خواهد پرسپولیس قهرمان شود، گفت: من نمی‌دانم و نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم اما وقتی سه پنالتی‌ را برای شما نمی‌گیرند آن زمان می‌توانید هر طوری فکر کنید.

وقتی ۳ پنالتی‌تان را نمی‌گیرند، می‌توانید هر طوری فکر کنید

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار دیروز (جمعه) این تیم برابر نفت، اظهار کرد: همیشه گفته بودم که این طور بازی‌ها سخت است چون تیم‌هایی همچون نفت چیزی برای از دست دادن ندارند.

او درباره داوری دیدار نفت و پرسپولیس هم خاطر نشان کرد: داور نه تنها دو پنالتی‌ بلکه سه پنالتی‌ را نگرفت که به گفته کارشناسان حتما باید دو پنالتی‌ گرفته می‌شد. من دیگر به این مسائل عادت کرده‌ام.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا احتمال می‌دهد در سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال نخواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت‌: من نمی‌دانم و نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم اما وقتی سه پنالتی‌ را برای شما نمی‌گیرند آن زمان می‌توانید هر طوری فکر کنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره فرشاد احمدزاده و گادوین منشا هم گفت‌: این دو بازیکن در باشگاه هستند تا کمیته‌ انضباطی درباره آنها تصمیم‌گیری کند. تصمیم من این بود که امروز در تمرین نباشند. واکنش من درباره این دو این‌گونه بود. فعلا از بازی قبلی محرومشان کردیم تا باشگاه در موردشان تصمیم گیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی