English

آل‌نعمه:

دوست داریم نفت تهران در تهران بماند

بازیکن تیم نفت تهران گفت: دوست داریم تیم نفت تهران در تهران بماند. ما نه زمین تمرین داریم و نه سرمربی داریم. با تیم بزرگ پرسپولیس بازی داریم و شرایط سخت است. نمی‌توانیم در آن بازی شرکت کنیم.

دوست داریم نفت تهران در تهران بماند

به گزارش خبرگزاری موج، احمد آل‌نعمه درباره وضعیت تیم نفت تهران گفت: اول فصل اتفاقاتی برای ما رخ داد و حالا می خواهیم تکلیف ما روشن شود. ما در یک نامه کتبی که کل بازیکنان امضا کردند، خواستیم تکلیف روشن شود و در غیر این صورت فسخ یک طرفه کنیم و به تیم‌های دیگر برویم.

او افزود: بازی که دیگر نمی‌توانیم بکنیم. ما نه زمین تمرین داریم و نه سرمربی داریم. با تیم بزرگ پرسپولیس بازی داریم و شرایط سخت است. نمی‌توانیم در آن بازی شرکت کنیم.

بازیکن نفت تهران ادامه داد: وثوق احمدی گفت که خبرهای خوبی در راه است و امیدواریم در این ۴۸ ساعت اتفاقات خوبی رخ دهد. دوست داریم این تیم ریشه‌دار در تهران بماند. بازیکنان نفت در سال‌های قبل امروز در استقلال و پرسپولیس هستند. نمی‌شود با ۴ یا ۵ نفر بازی کرد. امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد.

وی درباره فسخ یک طرفه قراردادها با تیم نفت گفت: در قرارداد من نیامده که بتوانم یک طرفه فسخ کنم. الان فسخ یکی از بازیکنان ما را قبول نکرده‌اند چون امضای جهانیان را قبول ندارند. نماینده‌ای از جهانیان در جلسه امروز هم نبود.

آل نعمه در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود، اظهار کرد: ما جایی برای تمرین نداریم. با این شرایط فکر نمی‌کنم جلوی پرسپولیس بازی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی