English

اولین انتقال زمستانی در المپیاکوس/ حاج صفی به بزرگترین تیم یونان پیوست

احسان حاج صفی اولین خرید زمستانی المپیاکوس خواهد بود، قهرمان یونان و تیمی که کریم انصاری فرد را نیز در خدمت دارد.

اولین انتقال زمستانی در المپیاکوس/ حاج صفی به بزرگترین تیم یونان پیوست

به گزارش خبرگزاری موج، احسان حاج صفی که پروژه انتقال اش از پانیونیوس به المپیاکوس در یک ماه گذشته بارها شنیده شده است، دیشب با مسوولان این باشگاه به توافق نهایی رسید و احتمالا امروز  با حضور در ساختمان المپیاکوس در آتن قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد. مبلغ این قرارداد 600 هزار یورو تخمین زده شده و حاج صفی چهاردهمین بازیکن تاریخ پانیونیوس است که سر از تیم بزرگتر المپیاکوس در می آورد .جالب اینکه در فهرست منتشره رسانه های یونان نام کریم انصاری فرد نیز به چشم می خورد که مثل دو ایرانی دیگر حاضر در این لیگ نمایشی قابل توجه و درخشان داشته است.

حاج صفی 27 ساله که از سال 2009 در تیم ملی ایران حضور دارد و همواره یکی از بهترین های باشگاهی و ملی بوده در تیم جدیدش رقیب سرسختی دارد؛ اما ظاهرا قراردادش طوری تنظیم شده که حداقل در 12 بازی این فصل حضور داشته باشد و با آمادگی کامل به جام جهانی برود.

با انتشار این خبر رسانه های یونانی پوشش کاملی روی این چپ پای اصفهانی داشته و حتی عکس هایی از مراسم ازدواج او را منتشر کرده اند که تیتر سایت اس دی ان ای برای این عکس ها جالب است : زیباترین گل احسان!

حاج صفی که قبلا در بوندس لیگای دو بازی کرده و سپس در یک رفت و برگشت به اروپا کوچ کرده است، امیدوار است بعد از جام جهانی به لیگ بزرگتری برود، اگرچه بازی در المپیاکوس بزرگترین تیم یونان افتخار بسیار بزرگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه