English

افتخاری:

باید مسابقات با نمایندگان باشگاه‌های عربستانی در ایران برگزار شود

با نزدیک شدن به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال باید همه توان و امکانات خود را به کار گیرد تا مسابقات با نمایندگان باشگاه‌های عربستانی در ایران برگزار شود.

باید مسابقات با نمایندگان باشگاه‌های عربستانی در ایران برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه اعلام کرد با نزدیک شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال باید همه توان و امکانات خود را به کار گیرد تا مسابقات با نمایندگان باشگاه‌های عربستانی در ایران برگزار شود.

مدیرعامل استقلال افزود: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه تیم‌های عربستانی در کشورهای قطر، عمان و امارات برگزار شد که در نتیجه نمایندگان باشگاه‌های ایران امتیاز میزبانی را به دلایل واهی از دست دادند و هزینه‌های زیاد مادی و معنوی را هم متحمل شدند که تا کنون این هزینه‌ها و خسارت وارد شده به باشگاه‌های ایرانی پرداخت نشده است.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم‌های عربستانی فرقی ندارد که در کشورهای یاد شده مسابقه دهند و یا در کشور خودشان زیرا شرایط آب و هوایی هر چهار کشور یکسان است. در صورتی که راه‌حلی وجود نداشته باشد و ایران مجبور شود در کشور ثالث مسابقه دهد حق قانونی و طبیعی باشگاه‌های ایرانی است که کشور میزبان را خودش تعیین کند. بنابر این باشگاه استقلال پیشنهاد می‌کند مسابقات تیم استقلال با نمایندگان عربستان در یکی از کشورهای آسیای میانه برگزار شود تا عدالت رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی