English

تاج:

قیاس فوتبال و فوتسال کار درستی نیست

رئیس فدراسیون گفت: در فوتسال باید دنبال درآمدهای بومی باشیم و معتقدم قیاس فوتبال و فوتسال کار درستی نیست و باید با برنامه ریزی مناسب دنبال رویکردهای جدید باشیم.

قیاس فوتبال و فوتسال کار درستی نیست

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون در نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در ابتدا گفت: نشست هیات رئیسه فوتسال صبح امروز با دستور جلسه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های فوتسال تشکیل و تصمیم گرفته شد که همه باشگاه‌ها تا سال ۲۰۱۹  فرصت دارند، مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کنند.

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: باشگاه‌ها باید در سازمان لیگ فوتسال مجوز حرفه‌ای را جدی بگیرند و اجازه ندهند مانند فوتبال با انبوهی از مشکلات روبه‌رو شوند. همچنین درخواست دارم که موضوع آکادمی در سطح باشگاه‌های فوتسال جدی گرفته شود. مدارس فوتسال در کشور شناسایی و توسعه پیدا کنند و اجازه ندهیم افراد غیر مجاز در این موضوع ورود کنند.

رئیس فدراسیون افزود: در فوتسال باید دنبال درآمدهای بومی باشیم و معتقدم قیاس فوتبال و فوتسال کار درستی نیست و باید با برنامه ریزی مناسب دنبال رویکردهای جدید باشیم.

صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها با سازمان لیگ است

تاج در ادامه درخصوص صدور مجوز حرفه‌ای، اظهار کرد: صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها با سازمان لیگ است. بر همین اساس باشگاه‌ها  باید حداقل سطح استانداردها و معیارها را داشته باشند. نکته حائز اهمیت این است که باشگاه‌ها باید جهت اخذ مجوز، مدارک کامل را به سازمان لیگ ارائه کنند که البته اصالت و صحت و سقم مدارک بر عهده خود باشگاه‌ها است.

وی در ادامه بیان‌ کرد: باشگاه‌ها بعد از تحویل مدارک بلافاصله به دنبال اجرای تسویه حساب مالی باشند. سازمان لیگ باید توان نظارت و کارشناسی را در طول فصل برای باشگاه‌ها داشته باشد و اگر موضوعی در فوتبال یا فوتسال مطرح شد، پیشنهاد مناسبی برای آن ارائه شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان، خاطر نشان کرد: باید مشکلات در فوتسال به حداقل برسد تا بتوانیم به نقطه استاندارد فوتسال آسیا حرکت کنیم.

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، علی تارقلی زاده، شاهین رحمانی، عباس ترابیان، کاظم سلیمانی، کریم منصوری، محمدرضا غفاری، حامد نجفی و سعید نجاریان در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه