English

کونته:

خیلی دوست دارم با ویدال کار کنم

سرمربی ایتالیایی چلسی تمایل خود را برای جذب آرتول ویدال ابراز کرد.

خیلی دوست دارم با ویدال کار کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، چلسی دیشب در هفته‌ اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال انگلیس، موفق شد با دو گل حریفش برایتون را شکست دهد.

زمزمه‌های زیادی برای جذب آرتورو ویدال از سوی باشگاه چلسی شنیده می‌شود. کونته که قبلا با این بازیکن در یوونتوس کار کرده است، گفت‌: از من این را نخواهید تا درباره بازیکنان دیگر صحبت کنم، چون بی‌احترامی به تیمش تلقی می‌شود، ولی من خیلی دوست دارم با ویدال کار کنم. همیشه هم این را دوست داشتم. او بازیکن فوق‌العاده‌ خوبی است.

سرمربی چلسی در ادامه‌ ‌اضافه کرد: خوشبختانه برابر برایتون توانستیم فوتبالی که انتظارش را داریم را به نمایش بگذاریم. از نمایش بازیکنانم کاملا راضی هستم. آن‌ها هر چه که در توان داشتند را ارائه دادند و ما تا ‌دقیقه ۹۰ دست از تلاش نکشیدیم. در این برهه از زمان خیلی مهم است که بدون مصدوم برنده بازی شویم که خوشبختانه به هدف‌مان نیز رسیدیم. من خیلی مشتاق هستم تا در زمستان خرید جدیدی داشته باشیم و بتوانیم تیم را تقویت کنیم. در این صورت می‌توانیم برای ادامه‌ فصل و بازی‌های مهم در لیگ قهرمانان اروپا آماده شویم.

چلسی با یک امتیاز کم‌تر از منچستریونایتد در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار دارد. آن‌ها باید شنبه خودشان را برای بازی با استوک سیتی آماده کنند. دیداری که در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه