English

رومینیگه:

دیدن بازی‌های بایرن مونیخ جذاب و لذت بخش شده است

نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید: دیدن بازی‌های بایرن مونیخ جذاب و لذت بخش شده است. حالا می‌توانیم به بهترین شکل ممکن کریسمس را جشن بگیریم و لذت ببریم.

دیدن بازی‌های بایرن مونیخ جذاب و لذت بخش شده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کیکر، بایرن مونیخ امسال با کارلو آنچلوتی شروع خوبی نداشت، ولی در ادامه‌ بعد از تغییر مربی و روی کار آمدن یوپ هانکس توانست نتایج خوبی را کسب کند.

کارل هاینس رومینیگه با تمجید از تیم فعلی بایرن مونیخ گفت‌: دیدن بازی‌های بایرن مونیخ جذاب و لذت بخش شده است. حالا می‌توانیم به بهترین شکل ممکن کریسمس را جشن بگیریم و لذت ببریم. از سال ۲۰۱۷ کاملا راضی هستم. سال گذشته ما توانستیم برای پنجمین بار پیاپی قهرمان بوندسلیگا شویم  که یک رکورد تاریخی بود. حتی تیم بایرن مونیخ در دهه هفتاد هم نتوانسته بود چنین قدرتمندانه ظاهر شود. خوشبختانه امسال هم در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم و می‌خواهیم یازده امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی را تا پایان حفظ کنیم و علاوه بر این در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی هم به قهرمانی برسیم.

رومینیگه در پایان صحبت‌هایش گفت‌: من می‌خواهم از هاینکس تشکر ویژه‌ای کنم که توانست تیم را به مسیر پیروزی باز گرداند. از زمان روی کار آمدن او موفق شده‌ایم پانزده بازی از شانزده بازی خودمان را با برد به پایان برسانیم. البته می‌خواهم از کارلو آنچلوتی هم تشکر کنم که تلاشش را برای موفقیت تیم و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی به کار گرفته است.

بایرن مونیخ باید در مرحله  یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی رفت و برگشت برابر بشیکتاش قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه