English

کفاشیان:

فوتسال بانوان در امر داوری رشد چشمگیری داشته است

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه کلاس داوری فوتسال بانوان فیفا گفت: فوتسال بانوان در امر داوری رشد چشمگیری داشته است.

فوتسال بانوان در امر داوری رشد چشمگیری داشته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: خوشحالم که مدرسی این دوره بر عهده یکی از سرشناس ترین مدرسان فیفا است. از همین رو از شما می خواهم نهایت استفاده را از این دوره ببرید. داوری در فوتسال کشور شرایط مناسبی داشته و کمتر شاهد اعتراض هستیم. البته در امر قضاوت همیشه اعتراض وجود دارد اما در بخش فوتسال مخصوصا داوران شاهد هستیم که روند مطلوب و قضاوت داوران بانوان به گونه ای بوده که اعتراضی در پی نداشته است.

کفاشیان در ادامه بیان کرد: اکنون توانمندی داوران آقایان و بانوان در آسیا برای قضاوت بسیار ارتقا یافته به گونه ای که در رقابتهای داخل سالن آسیا در ترکمنستان شاهد قضاوت گلاره ناظمی در بسیاری از بازیها بودیم . این امر نشان می دهد که کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولین برگزار کننده مسابقات به داوری ایران اعتقاد و اعتماد دارند.

سرپرست کمیته فوتسال گفت: توانمندی داوران بانوان در آسیا بالا است و معتقدم می توانید در رویدهای بین المللی بیشتر از گذشته قضاوت کنید. بر همین اساس با حمایت فدراسیون فوتبال و کمیته داوران این دوره بسیار ارزشمند و مفید را برایتان برگزار کردیم تا بهترین استفاده را ببرید. باید توسعه و آموزش را در دستور کاری خود قرار دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه