English

از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد؛

حسن یزدانی جزو برترین کشتی‌گیران جهانی ۲۰۱۷

اتحادیه جهانی کشتی حسن یزدانی را بعنوان یکی از سه کشتی گیر برتر رقابت های جهانی سال 2017 معرفی کرد.

حسن یزدانی جزو برترین کشتی‌گیران جهانی 2017

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اتحادیه جهانی کشتی، هلن مورالس در وزن 58 کیلوگرم زنان از آمریکا، یاسمین آدار در وزن 75 کیلوگرم کشتی زنان از ترکیه و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد مردان به عنوان برترین کشتی‌گیران رقابت‌های جهانی پاریس در سال 2017 معرفی شدند.

در این گزارش به پیروزی های حسن یزدانی با امتیاز فنی اشاره شده و وی بعنوان ستاره کشتی ایران (سوپراستار) در این مسابقات معرفی شده است.

با توجه به اعلام سایت اتحادیه جهانی حسن یزدانی تنها کشتی گیری بود که در 16 وزن برگزار شده کشتی مردان (آزاد و فرنگی) بهترین عملکرد را داشته است.

یزدانی در رقابت‌های جهانی پاریس در 5 مبارزه خود 46 امتیاز از حریفانش گرفت و تنها 2 امتیاز از دست داد تا مدال طلای جهان را مقتدرانه از آن خود کند.

یزدانی در دور نخست استراحت کرد، سپس عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان  را در ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست داد.وی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی در ۳ دقیقه و ۱۲ ثانیه مقتدرانه و با حساب ۱۰ بر صفر به یروزی رسید.

یزدانی در سومین مبارزه و در یک چهارم نهایی به مصاف الکساندر گوستیف نایب قهرمان اروپا از آذربایجان رفت و در مدت زمان ۵ دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد.

نابغه کشتی ایران در ادامه و در دیدار ماقبل فینال به مصاف ولادیسلاو والیف قهرمان جوانان جهان از روسیه رفت و این کشتی گیر روس را نیز با نتیجه ۴ بر صفر از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

یزدانی در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف بوریس ماکوئف کشتی گیر روسی الاصل اسلواکی رفت و در پایان موفق شد مقتدرانه و در مدت زمان ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه با نتیجه ۱۰بر صفر پیروز شود و مدال طلای جهان را بر گردن آویخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی