English

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

سپیدرود برابر نفت تهران پیروز شد

هفته شانزدهم لیگ برتر با برتری پُرگل سپیدرود مقابل نفت تهران پیگیری شد.

سپیدرود برابر نفت تهران پیروز شد

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و نفت تهران امروز (جمعه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 در ورزشگاه سردار جنگل آغاز شد که در پایان این دیدار تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود بگذرد.

علی عباسی در دقیقه 2، پویا نزهتی در دقیقه 56 و میعاد یزدانی در دقیقه 63 گلزنان تیم سپیدرود در این دیدار بودند و تک گل نفت را رضا حبیب‌زاده در دقیقه 76 به ثمر رساند.

وحید کاظمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این دیدار به سینا خادم‌پور از نفت و هادی موسوی از سپیدرود کارت زرد نشان داد. کاظمی همچنین در دقیقه 71 حمید ملکی بازیکن تیم سپیدرود را با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کرد.

امید روانخواه که در نیم‌فصل هدایت تیم سپیدرود را به عهده گرفته، در اولین تجربه سرمربیگری خود در این تیم موفق شد پیروزی پَُر گلی را مقابل نفت به دست بیاورد. با سه امتیازی که سپیدرود در این دیدار به دست آورد 15 امتیازی شد و با سه پله صعود  در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

آتیلا حجازی سرمربی جدید تیم نفت هم که وضعیتی مشابه امید روانخواه داشت، اولین شکست خود را در نفت تجربه کرد و با همان سیزده امتیاز و یک پله سقوط در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. حجازی به دلیل عدم ثبت قراردادش از سوی سازمان لیگ از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد و سعید رمضانی از کنار زمین تیم را هدایت می‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی