English

کاستا: چیزی از بارسلونا و رئال کم نداریم

ستاره برزیلی یوونتوس معتقد است این تیم در حد تیم های بزرگ اروپا یعنی بارسلونا و رئال مادرید است.

کاستا: چیزی از بارسلونا و رئال کم نداریم

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از کوریره دلواسپورت، داگلاس کاستا که بازیهای خوبی در بایرن مونیخ ارائه داد رفته رفته در حال جا افتادن در ترکیب یوونتوس برای بازیهای سری A است. این بازیکن برزیلی در ارزیابی خود از آخرین وضعیت خود در یوونتوس گفت:‌ لیگ ایتالیا واقعا نسبت به بوندسلیگا و لیگ اوکراین شرایط متفاوتی دارد ولی من خیلی خوشبین هستم که بتوانم شرایط خوب خودم را در این تیم پیدا کنم. در یک ماه قبل سخت تلاش کردم تا بتوانم زیر نظر آلگری بازی خودم را بهبود ببخشم. فکر می کنم از نظر دفاعی نیاز به پیشرفت بیشتری دارم تا بیشتر در ترکیب تیمم قرار بگیرم. خوشبختانه همکاری خوبی هم بین بقیه بازیکنان در تیم است و می توانم در ادامه فصل مهره قابل اتکایی برای آلگری باشم.

یووه چیزی از تیم های بارسلونا و رئال مادرید کم ندارد

او در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: یوونتوس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارد. از نظر من یووه چیزی از تیم های بارسلونا و رئال مادرید کم ندارد و در همین سطح است و من امیدوار هستم امسال نه تنها در لیگ ایتالیا بلکه در لیگ قهرمانان نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

یوونتوس در لیگ قهرمانان باید در دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم تاتنهام قرار گیرد. این تیم در لیگ ایتالیا نیز رقابت حساسی با تیم های اینتر، ناپولی و رم برای جایگاه نخست و دفاع از عنوان قهرمانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی