English

برانکو:

این حق را به خودم نمی‌دهم که از بازیکنان تیمم عصبانی باشم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با باخت در مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از این باخت خیلی ناراحت و غمگین هستم که نتوانستیم از این مرحله بگذریم. من به خودم این حق را نمی‌دهم که از بازیکنان تیمم عصبانی باشم، چرا که تا الان خیلی خوب کار کرده‌اند.

این حق را به خودم نمی‌دهم  که از بازیکنان تیمم عصبانی باشم

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش در رابطه با باخت دیروز (سه‌شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی مقابل صنعت نفت آبادان، گفت‌: از این باخت خیلی ناراحت و غمگین هستم که نتوانستیم از این مرحله بگذریم. من به خودم این حق را نمی‌دهم  که از بازیکنان تیمم عصبانی باشم، چرا که تا الان خیلی خوب کار کرده‌اند. ما می‌خواستیم برای قهرمانی در جام حذفی تا آخر راه برویم.

او در ادامه‌ گفت‌: بازی ضعیفی را نسبت به دیدار قبلی که با تیم صنعت نفت آبادان داشتیم را ارائه دادیم. ما ۱۰ موقعیت گلزنی ایجاد کردیم که این‌ها باید به گل تبدیل می‌شد. دو تا از مهم‌ترین و مطمئن‌ترین بازیکنان ما یعنی منشا و علی‌پور نتوانستند پنالتی‌های‌شان را تبدیل به گل کنند. تیمی که این همه فرصت را از دست بدهد معمولا می‌بازد. این یک قانون نانوشته فوتبال است.

برای صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌، گفت‌: تیم صنعت نفت آبادان تنها یک موقعیت گلزنی داشت که آن هم به گل تبدیل شد. من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا دوباره اجازه می‌دهید  که منشا پنالتی‌ بزند؟ گفت‌: طبیعی است که او را از پنالتی‌ محروم نخواهم کرد. رونالدو، مسی و مارادونا هم پنالتی‌های‌شان را خراب کردند. پنالتی‌ خراب کردن برای هر بازیکنی می‌تواند اتفاق بیافتد. با تمرین و تمرکز باید پنالتی‌های‌مان را بهتر بزنیم.

او در پاسخ به این سوال که حواشی قبل از بازی از جمله آلودگی هوا، آیا در بازی تیم‌تان تاثیرگذار بود؟ پاسخ داد: بله. همه این‌ها درست است. ما اصلا به دنبال بهانه و توجیه نیستیم. ما با وجود تمام مشکلات باید تمرکزمان را جمع می‌کردیم.

برانکو ادامه‌ داد: من از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تشکر می‌کنم. من به خاطر هواداران از همه بیش‌تر ناراحت هستم. هواداران ما همیشه یار دوازدهم ما بودند. من از تمام آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم دل آن‌ها را شاد کنیم. بالاخره فوتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید.

داور واقعا معجزه کرد 

او در باره داوری بازی دیروز (سه‌شنبه) گفت‌:  داور واقعا معجزه کرد و در سطح بزرگ‌ترین داوران جهانی قضاوت کرد.

برانکو در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم‌تان نظرشان در رابطه با داوری مخالف اوست، تصریح کرد: هر کسی نظر خودش را دارد. احتمالا خود داور هم مثل بازیکنان فکر نمی‌کند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه