English

واکنش کونته به اخبار جدایی اش از چلسی

سرمربی چلسی گفت: هر روز اخباری از جدایی من از چلسی شنیده می‌شود این اخبار برای من اصلا مهم نیست ولی وقتی بازیکنان آن را می شنوند باور می کنند که قرار است اتفاقی رخ دهد و من از تیم جدا شوم و همین هم تاثیر بدی روی بازیکنانم دارد.

واکنش کونته به اخبار جدایی اش از چلسی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی استار، هر از گاهی در رسانه‌های انگلیسی اخباری درباره جدایی آنتونیو کونته از چلسی شنیده می‌شود. این مربی ایتالیایی که در فصل اول حضور خود در این تیم توانست قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد، در واکنش به جدایی خود از جمع آبی‌پوشان لندنی گفت: هر روز اخباری از جدایی من از چلسی شنیده می‌شود در حالی که من انتظار دارم به سبب کاری که فصل قبل انجام دادم و این فصل در حال انجام آن هستم احترام بیش‌تری ببینم. این اخبار برای من اصلا مهم نیست ولی وقتی بازیکنان آن را می شنوند باور می کنند که قرار است اتفاقی رخ دهد و من از تیم جدا شوم و همین هم تاثیر بدی روی بازیکنانم دارد.

او در ادامه گفت: من یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و تمام تمرکز من روی پیشرفت بازیکنانم است و این که بتوانم سطح آنان را افزایش دهم. ما می‌خواهیم میانگین سنی بازیکنان را کاهش دهیم. برای باشگاه بزرگی چون چلسی خیلی مهم است که میانگین سنی بازیکنان خود را کاهش دهد تا در آینده بتواند موفقیت‌های بیش‌تری را به دست بیاورد.

چلسی چهارشنبه شب باید در جام اتحادیه برابر تیم بورنموث قرار گیرد. این دیدار هم‌زمان با دیدار منچستریونایتد و بریستول است که از همین مرحله برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه