English

لواندوفسکی:

بازی در زمین اشتوتگارت به هیچ وجه آسان نیست

ستاره گلزن بایرن مونیخ گفت: دو بازی حساس در لیگ آلمان در پیش داریم. بازی در زمین اشتوتگارت به هیچ وجه بازی آسانی نخواهد بود.

بازی در زمین اشتوتگارت به هیچ وجه آسان نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کیکر، رقابت‌های بوندسلیگا بعد از دو هفته دیگر به تعطیلات زمستانی می‌رود. بایرن مونیخ که قهرمانی نیم فصل خود را قطعی کرده است دو بازی دیگر در بوندسلیگا تا قبل از تعطیلات کریمس خواهد داشت.

روبرت لواندوفسکی که با گلزنی برابر کلن تبدیل به دهمین گلزن برتر تاریخ بایرن مونیخ شد درباره آخرین وضعیت تیم خود گفت: نباید تمرکز خودمان را از دست دهیم. هنوز کریسمس نشده است و ما دو بازی حساس در لیگ آلمان در پیش داریم. بازی در زمین اشتوتگارت به هیچ وجه بازی آسانی نخواهد بود. می‌خواهیم در این دو دیدار باقی مانده هم به برد برسیم تا با قدرت نیم فصل را تمام کنیم. بازی‌های فشرده‌ای در شروع نیم فصل دوم خواهیم داشت. ما گام به گام پیش خواهیم رفت تا بتوانیم در پایان فصل به افتخار بزرگی برسیم. درست است که با حاشیه امنیت خوب در صدر جدول بوندسلیگا قرار داریم ولی این دلیلی نیست که ما بازی‌های خودمان را آسان بگیریم. با نهایت توان در بازی‌های خودمان به میدان خواهیم رفت.

بایرن مونیخ صدرنشین لیگ فوتبال آلمان عصر امروز باید در زمین اشتوتگارت به مصاف این تیم برود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی