English

اظهارات طباطبایی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: در صورت حمایت بخش خصوصی، می توانیم برای ورزشگاه آزادی نزدیک به 150 میلیارد تومان از فرصت های بخش خصوصی درآمدزایی کنیم.

اظهارات طباطبایی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن طباطبایی در گفتگو با رادیو در خصوص آخرین وضعیت مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: مجموعه ورزشی آزادی با در اختیار داشتن حدود 400 هکتار فضا و سالن های مختلف هر سال میزبان نزدیک به 6 میلیون تماشاگر مسابقات مختلف فوتبال، کشتی، بسکتبال، والیبال و...است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سالها از ساخت ورزشگاه می گذرد طبیعی است که بسیاری از اماکن و تاسیسات مکانیکال فرسوده شده اند. همچنین در بین مردم این توقع وجود دارد که بسیاری از پروژه هایی که در سال های گذشته کلنگ زنی شده اند و نیمه کاره مانده اند هر چه زودتر به بهره برداری برسند اما با توجه به محدودیت های مالی که داریم اتمام همه این پروژه ها امکان پذیر نیست.

طباطبایی با اشاره به بودجه ناکافی مجموعه ورزشی آزادی گفت: اگر بخواهیم استادیوم 40 هزار نفری بانوان ورزشگاه آزادی که در حال حاضر نیمه کاره است را بسازیم نزدیک به 250 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم و اعداد و ارقام فعلی که در بودجه سال 97 آمده پاسخگوی نیازهای این سرمایه بزرگ ملی نیست.

وی افزود: کل بودجه ای که برای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نظر گرفته شده حدود 200 میلیارد تومان است و سال گذشته سهم ورزشگاه آزادی 5 میلیارد تومان بوده است ما برای کاهش مشکلات در تلاش هستیم تا با انجام اقداماتی بودجه سال 97 مجموعه را به 20 میلیارد تومان افزایش دهیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد مقاوم سازی ورزشگاه یکصد هزار نفری عنوان کرد: بعد از حادثه پلاسکو حساسیت زیادی در مورد تامین امنیت سازه یکصد هزار نفری به وجود آمد، ما نیز به سرعت مقاوم سازی ورزشگاه را شروع کردیم و امیدوارم بزودی این کار را به پایان برسانیم و فرسودگی های ورزشگاه را از بین ببریم.

وی با اشاره به لزوم حمایت بخش خصوصی گفت: برای اینکه این کار با سرعت بیشتری به اتمام برسد قصد داریم از کمک های بخش خصوصی استفاده کنیم. تقریبا مشکلات مان را با سازمان خصوصی سازی حل کرده ایم و امیدواریم بتوانیم مجوزهای لازم برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را کسب کنیم. اگر این اتفاق بیفتد در یک سال و نیم تا 2 سال آینده می توانیم برای ورزشگاه آزادی نزدیک به 150 میلیارد تومان از فرصت های بخش خصوصی درآمدزایی کنیم.

طباطبایی در پایان یادآور شد: از سال گذشته کارهای خوبی مثل بلیت فروشی فوتبال آغاز شده و درآمدهایی به مجموعه آزادی اضافه شده است، امیدوارم ورزشگاه آزادی که یکی از سرمایه های ملی ماست در آینده بتواند باعث رونق بیشتر ورزش کشورمان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه