English

اظهارات فتاحی درباره فصل نقل و انتقالات

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: از آن جا که سال سال جام جهانی است در تلاش هستیم نیم فصل زود تمام شود به همین دلیل فصل نقل و انتقلات نیز کوتاه می شود. 28 آذر نقل و انتقالات آغاز و 26 دی پایان می یابد.

اظهارات فتاحی درباره فصل نقل و انتقالات

به گزارش خبرگزاری موج، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با رادیو گفت: روز پنج شنبه نامه ای از سوی فیفا به دست ما رسید مبنی بر این که باشگاه پدیده به دلیل بدهی اش به یک بازیکن با کسر 6 امتیاز مواجه خواهد شد. البته پدیده نصفه این مبلغ را پرداخت کرده است اما وکیل بازیکن به فیفا اعلام کرده است که بدهی به طور کامل پرداخت نشده است. حالا پدیده هم جریمه می شود، هم باید پول پرداخت کند و هم کسر امتیاز شود. با این وضعیت پدیده یک رده سقوط خواهد کرد. نامه کسر امتیاز در حال طی کردن مراحل قانونی است و به زودی اعمال می شود.

فتاحی درباره زمان نقل و انتقلات بیان کرد: از آن جا که سال سال جام جهانی است در تلاش هستیم نیم فصل زود تمام شود به همین دلیل فصل و نقل و انتقلات نیز کوتاه می شود. 28 آذر نقل و انتقالات آغاز و 26 دی پایان می یابد. تیم های بدهکار نیز اجازه جذب بازیکن ندارند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره انتظارات کی روش تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر که از سال گذشته برنامه ریزی شده است و مشکلی وجود ندارد. کی روش بازیکنان را دو روز بعد از مسابقات شان در لیگ برتر برای ریکاوری می خواهد. ما هم با این موضوع موافقت کردیم.

فتاحی افزود: کی روش پیشنهاد داده است تا مرحله شانزدهم مسابقات غرب آسیا امسال برگزار نشود. مسخره به نظر می آید هر سال یک مرحله از این مسابقات برگزار شود. در حالی که ممکن است همه ساله بازیکنان و سرمربیان تیم ها تغییر کنند. متاسفانه آسیا هنوز پیشنهاد ما را قبول نکرده است و 4 تیم ایرانی در صورت صعود باید در آسیا بازی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه