English

علی مرادی:

پشتیبانی از ما برای کسب کرسی ضعیف بود

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در کسب کرسی در فدراسیون جهانی از داخل کم‌لطفی شد و با دست خالی جلو رفتیم، زمانی هم که آن جایگاه را نداشته باشیم ناداوری طبیعی است.

پشتیبانی از ما برای کسب کرسی ضعیف بود

به گزارش خبرگزاری موج، علی مرادی در مورد نداشتن ارتباط قوی با فدراسیون جهانی وزنه‌برداری بیان کرد: ما بعد از المپیک رایزنی‌هایی را انجام دادیم تا جایگاهی را که حق ایران است در فدراسیون جهانی به دست آوریم. اما کم لطفی‌هایی در داخل شد و با دست داخلی جلو رفتیم و در نهایت کشورهای عربی با پول‌هایی که داشتند که توانستند این جایگاه‌ها را به دست آوردند.

او ادامه داد: ناداوری‌ها به دلیل این که آن جایگاه‌ها را نداریم طبیعی است و رییس هیات ژوری، دشمن شماره یک ما بود. امیدوارم این اتفاقات درسی برای سیاست‌مداران ورزش ایران شده باشد. پشتیبانی از ما برای کسب کرسی ضعیف بود و در ورزش نیاز داریم وسعت دیدمان را بیش‌تر کنیم.

مرادی در واکنش به صحبت‌های سلیمی مبنی بر این که رییس فدراسیون ارتباط ضعیفی با فدراسیون جهانی دارد، تاکید کرد: بهداد حق دارد. این مسائل در پشت صحنه اتفاق می‌افتد. حتی در یکی از وزن‌های دیگر ممکن بود این اتفاق تکرار شود اما با کار قدرتمندی که انجام دادیم آن‌ها چشم‌پوشی کردند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که مدال‌ها در وزنه‌برداری خرید و فروش می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: خیر. مدال‌ها خرید و فروش نمی‌شود اما برخی اوقات ناداوری اتفاق می‌افتد. بهداد کامل وزنه زد به نظرم توسط آن هیات ژوری آمریکایی کاملا کم لطفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی