English

رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری معلولان - مکزیک

علی صادق‌زاده از دور رقابت‌های جهانی حذف شد

در اولین روز از رقابتهای جهانی وزنه‌برداری معلولان که در شهر مکزیکوسیتی در حال برگزاری است، علی صادق‌زاده اولین نماینده ایران در دسته 107 کیلوگرم در اولین حرکت خود وزنه 190کیلوگرم را با موفقیت پشت سر گذاشت، اما در حرکت دوم و سوم از مهار وزنه 200کیلوگرم بازماند و از دور رقابت‌های جهانی حذف شد.

علی صادق‌زاده  از دور رقابت‌های جهانی حذف شد

به گزارش خبرگزاری موج، در اولین روز از رقابتهای جهانی وزنه‌برداری معلولان که در شهر مکزیکوسیتی در حال برگزاری است، علی صادق‌زاده اولین نماینده ایران در دسته 107 کیلوگرم در اولین حرکت خود وزنه 190کیلوگرم را با موفقیت پشت سر گذاشت، اما در حرکت دوم و سوم از مهار وزنه 200کیلوگرم بازماند و از دور رقابت‌های جهانی حذف شد.

در همین دسته، وزنه بردار ژاپن با رکورد 190 کیلوگرم، نماینده لهستان با رکورد 185 کیلوگرم و وزنه بردار شیلی با رکورد 175 کیلوگرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین محسن بختیار وزنه بردار جوان کشورمان که در دسته 54 کیلوگرم حاضر شده بود، به دلیل مشکلی که در روند ثبت نام او به وجود آمده بود، از حضور در مسابقات این دسته بازماند و در روزهای آینده در مسابقات شرکت خواهد کرد.

امروز و در دومین روز مسابقات جهانی مکزیک، یوسف یوسفی و امیر جعفری نمایندگان ایران در دسته 59 کیلوگرم از ساعت 14:15 به وقت محلی مکزیک و ساعت 23:45 به وقت تهران به روی تخته خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه