English

پروین:

تیم ملی می تواند از گروهش صعود کند

پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: تیم ملی می تواند از گروهش صعود کند به این شرط که دست کم ۱۰ بازی تدارکاتی انجام دهیم.

تیم ملی می تواند از گروهش صعود کند

به گزارش خبرگزاری موج، علی پروین درباره برگزاری دیدار برای زنده نگه داشتن یاد آشتیانی گفت: همیشه اعلام کردم که مسوولان ما منتظر هستند تا پیشکسوتان ما بمیرند و در نهایت در امجدیه یک دور بزنند و حتی بهشت زهرا هم نروند. یادش بخیر در همین زمین چه کارهایی که انجام نمی دادیم.

نمیدانم چرا فکر میکنید فقط پرتغال و اسپانیا سخت است

او در مورد هم گروه شدن تیم ملی ایران با مراکش، اسپانیا و پرتغال گفت: نه تنها گروه ایران بلکه دیدار همه تیم ها سخت است .نمی دانم چرا فکر می کنند پرتغال و اسپانیا سخت است. یک عده نمی‌دانم با چه پشتوانه‌ای اعلام می کنند که ما ۳ امتیاز اول را می‌گیریم. بنابراین با وجود سخت بودن بازی ها باید امکانات و تدارک خوب داشته باشیم. مربی تیم ما هنوز باید دنبال البسه، توپ و پول بدود. به جای این کار ها باید با برگزاری 10 تا 15 بازی با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.

من اعتقادی به گروه مرگ ندارم

پروین در مورد اینکه اعلام می کنند گروه ایران، گروه مرگ است، گفت: من اعتقادی به این موضوع ندارم .در دیدار مقابل آرژانتین در دوره قبل  تنها 4 بازی تدارکاتی داشتیم در صورتی که باید 30 بازی انجام می دادیم. اگر بخواهیم نتیجه بگیریم باید سخت تلاش کنیم وگرنه اگر بخواهیم این امر را مهم نگیریم و فقط دل خوش این باشیم که به جام جهانی رفتیم که هیچ. بنابراین باید کاری کنیم تا از مرحله پیش رو صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: تیم ملی می تواند از گروهش صعود کند به این شرط که دست کم ۱۰ بازی تدارکاتی انجام دهیم.

او افزود: باید مشکلات به زودی حل شود چرا که زمان نداریم و چشم روی هم بگذارید بازی ها شروع می شود. مگر می شود مربی تیم ملی دنبال پول و زمین و دیگر موارد برود؟ مربی به این خوبی آوردیم اما امکانات نداریم که بخواهبم موفق باشیم.

پیشکسوت فوتبال درباره شانس صعود ایران گفت: بازی ها سخت است. باید بگویم در بازی مقابل هلند که به میدان رفتیم، حریف مثل رخش بود و اکنون هم تیم ها قوی هستند. اعلام کرده بودند که 3 امتیاز اول را از مراکش کسب می کنیم. چطور این کار انجام می شود؟ به همین راحتی 3 امتیاز را از مراکش می گیرید؟ باید بازیکنان امکانات خوب داشته باشند تا نتیجه بگیرند.

کی روش حق دارد در مورد بازی های تدارکاتی ناراحت باشد

پروین در مورد اینکه آیا خواسته کی روش در مورد برگزاری بازی های تدارکاتی منطقی است یا خیر ادامه داد: صد درصد منطقی است.ما اول اعلام می کردیم کی روش در کار فدراسیون نباید دخالت کند. باید اکنون کی روش با خیال و خاطره راحت سراغ تیم ملی برود و یادمان نرود که جوانان خوبی هم داریم.

پروین در پایان درباره ناراحتی کی روش بیان کرد: حتما حقوق کی روش را ندادند. ما نمی دانیم چه خبر است. بالاخره یکی باید بزرگی کند و کی روش و فدراسیون را آشتی دهد که این کار من نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه