English

بهترین فرصت ما تعطیلات بعد از بازی با نفت تهران است

بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان گفت: اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم تیم ما الان شرایط خوبی ندارد. بهترین فرصت ما تعطیلات بعد از بازی با نفت تهران است

بهترین فرصت ما تعطیلات بعد از بازی با نفت تهران است

به گزارش خبرگزاری موج، مهد ی رجب‌زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی را بد شروع نکردیم. بعد از این که گل اول را خوردیم چند فرصت گلزنی خوب داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و بعد از گل دوم یک پنالتی به دست آوردیم. به نظرم اگر این پنالتی گل می‌شد ما می‌توانستیم به بازی برگردیم. به نظرم تیم ما احساسی بازی کرد و بچه‌ها همگی می‌خواستند حمله کنند و گل بزنند و پرسپولیس توانست در ضد حملات دروازه ما را دوباره باز کند.

او در رابطه با وضعیت کنونی تیم ذوب آهن اظهار کرد: تیم ما هم‌اکنون شرایط خوبی ندارد. این شرایط ممکن است گریبان هر تیمی را بگیرد. خیلی وقت‌ها خیلی از تیم‌های بزرگ با بازیکنان خوب هم دچار این شرایط می‌شوند. ان‌شاءالله که این شرایط بد هرچه زودتر تمام شود و تیم به روزهای خوبش بازگردد. بازیکنان ما باتعصب هستند و به تیم‌شان علاقه دارند. اگر هم بعضی از اعضای تیم بخواهند در نیم فصل به دلیل سربازی از تیم جدا شوند تا پایان بازی‌شان برای تیم تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد.

رجب‌زاده در رابطه با این که تیمش به پلی‌آف جام ملت‌های آسیا راه یافته است گفت: اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم تیم ما الان شرایط خوبی ندارد. بهترین فرصت ما تعطیلات بعد از بازی با نفت تهران است. به نظرم فرصت خوبی است که تیم ما خودش را به شرایط خوب برگرداند. البته معلوم نیست که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما مطمئن باشید که همه مجموعه ذوب آهن تلاش می‌کنند که از این شرایط بیرون بیایند چون ما از نظر پتانسیل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر هستیم.

او در رابطه با این که چرا امسال کم‌تر در ترکیب تیم ذوب آهن است؟ گفت: من یک مصدومیتی برایم به وجود آمد. مشکلی برای زانویم پیش آمد. یکی دو ماه نبودم. نمی‌دانم امروز عملکردم در زمین چگونه بود. در این یک نیمه که بازی کردم هرچه در توانم بود گذاشتم. از این که امسال نتوانستم بیش‌تر از این برای تیم بازی کنم خیلی ناراحتم. برخلاف پارسال که شرایطم خیلی خوب بود.

او در رابطه با تعویضش با مرتضی تبریزی گفت: وقتی تیم در این شرایط قرار می‌گیرد این تعویض به صلاحدید مربی انجام شد و من دخالتی در این موضوع نمی‌کنم.

رجب‌زاده در رابطه با این که تبریزی از تعویضش ناراضی بود گفت: هر بازیکنی عکس‌العمل خاص خودش را دارد و من نمی‌توانم در این رابطه صحبت کنم. من هم قبلا پنالتی‌هایی را از دست داده‌ام. این اتفاق می‌تواند برای هر بازیکنی پیش بیاید.

پدر بیرانوند ۸ سال از من بزرگتر است

او در رابطه با این که در شبکه‌های مجازی به شوخی گفته می‌شود که مهدی رجب‌زاده از پدر علیرضا بیرانوند بزرگ‌تر است گفت: پدر بیرانوند ۸ سال از من بزرگتر است. من هم چند سال دیگر نوه‌دار می‌شوم (با خنده).

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه