English

سرآسیایی:

اتفاق خاصی رخ نداد که منجر به اخراجم شود

مدیر تیم پدیده گفت: داور چهارم مسابقه به واسطه فشار بازی و حساسیت آن دچار اشتباه شد وگرنه اصلا اتفاق خاصی رخ نداد که منجر به اخراجم از کنار زمین شود.

اتفاق خاصی رخ نداد که منجر به اخراجم شود

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی سرآسیایی درباره اخراجش توسط داور چهارم دیدار پدیده و نفت اظهار کرد: به نظرم علی بای، داور چهارم مسابقه به واسطه فشار بازی و حساسیت آن دچار اشتباه شد وگرنه اصلا اتفاق خاصی رخ نداد که منجر به اخراجم از کنار زمین شود.

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان خاطرنشان کرد: تابه‌حال حتی یک بار هم نشده که چنین مشکلی برایم به وجود بیاید، همواره با تمامی افراد مسوول در برگزاری مسابقه تعامل خوبی داریم و نحوه برخوردم با ناظران مسابقه، داوری و تیم قضاوت این ادعا را ثابت می‌کند.

اخراج اشتباه قطعا ناراحت‌ کننده است 

سرآسیایی تصریح کرد: در شرایطی که هفته آتی داربی مشهد را باید برگزار کنیم، اخراج اشتباه قطعا ناراحت‌ کننده است و این موضوع را به صورت جدی از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهیم‌ کرد. به هیچ‌وجه دیالوگ خاصی بین من و داور چهارم رد و بدل نشد. حتی پس از اخراج از روی نیمکت باز هم ترجیح دادم سکوت کنم و مطیع امر تیم داوری باشم تا مبادا خللی در برگزاری مسابقه به وجود آید، اما برای احقاق حق خود و تیم پدیده قطعا این موضوع را پیگیری خواهیم‌ کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه