English

خلعتبری:

لیاقت گرفتن امتیازات کامل را داشتیم

مهاجم تیم فوتبال پدیده پس از پیروزی در مقابل نفت گفت: بازی سختی داشتیم و جانانه بازی کردیم. امروز لیاقت گرفتن امتیازات کامل را داشتیم و توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

 لیاقت گرفتن امتیازات کامل را داشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال پدیده پس از پیروزی این تیم مقابل نفت اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. با برنامه بازی کردیم. چهار روز قبل مقابل پرسپولیس که یکی از شانس‌های قهرمانی است، بازی سختی داشتیم و جانانه بازی کردیم. امروز لیاقت گرفتن امتیازات کامل را داشتیم و توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

او اضافه کرد: نبود بازیکنان تاثیرگذار ما، احساس می‌شود. جوانان ما نظیر زامهران خوب بازی کردند و جنگیدند. تیم بازیکنان آینده‌دار و جوان زیاد دارد و امیدوارم در روزهایی که نیازشان خواهیم داشت، به درد ما بخورند.

دروازه‌خالی را پاس ندادند، ناراحت شدم

مهاجم پدیده درباره ناراحتی‌اش از تعویض گفت: من از تعویض ناراحت نمی‌شوم زیرا نظر سرمربی تیم است اما بعضی اتفاقاتی در بازی می‌افتد که باعث می‌شود آدم ناراحت شود، وقتی بازیکنان دروازه خالی را پاس نمی‌دهند این موجب ناراحتی می‌شود و امیدوارم این مشکلات حل شود.

خلعتبری درباره هل دادن عبدالله حسینی در نیمه اول گفت: بحثی بین ما رد و بدل نشد. او داشت به داور اعتراض می‌کرد که من عبدالله را هل دادم تا کنار برود زیرا امکان داشت کارت زرد دوم را به دلیل اعتراض به داور دریافت کند و از زمین مسابقه اخراج شود. همچنین به دلیل برگزاری این دیدار در مشهد، داور فشارهایی را تحمل می‌کرد که من نمی‌خواستم با این اعتراض‌ها، این فشارها افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه