English

وینفرد شفر:

تیم ما به گل نزدیک شده اما نتوانسته گلزنی کند

سرمربی استقلال معتقد است تیمش در بازیهای اخیر به گل نزدیک شده اما نتوانسته گلزنی کند.

تیم ما به گل نزدیک شده اما نتوانسته گلزنی کند

به گزارش خبرگزاری موج، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: امروز که از محل اقامت به محل کنفرانس می آمدم، هوا و کوه ها را دیدم. همه چیز زیبا بود. مقداری برف روی کوه ها نشسته بود. ایران کشور زیبایی است.  

او درباره بازی  برابر سیاه جامگان گفت: بازی خوب و زیبایی را ارائه کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما این شانس را نداشتیم که گل بزنیم و به پیروزی برسیم. در بازی اخیر، کارهای انجام شده در تمرین را به خوبی انجام دادیم و برابر سیاه جامگان بازیکنان کارهای ترکیبی را انجام دادند. این کار مانند خوردن کیک است. زمانی که به کیک نزدیک شدید، اگر بخواهید تعلل کنید، امکان دارد کیک از دست شما بپرد و نتوانید آن را بخورید. ما به گل نزدیک شدیم اما نتوانستیم گل بزنیم.

شفر با اشاره به صحبتی که با پژمان منتظری داشت گفت: دیروز یکی از بازیکنان ملی پوش با من صحبت کرد و گفت آقای مربی ما در دو ماه گذشته موقعیت های زیادی نداشتیم اما در یک بازی 10 موقعیت گل داریم. ما مقداری هم بدشانس هستیم.  

سرمربی آلمانی استقلال اظهار کرد: در بازی آخر برابر سیاه جامگان گلی زدیم که در موقعیت آفساید نبود اما داور به اشتباه آفساید گرفت. درست است که داور اشتباه کرد اما امکان دارد هر انسانی اشتباه کند. داوری کار سختی است و خوشحالم داور نیستم. با 30 سانتی متر اشتباه دید، موقعیت به اشتباه آفساید اعلام می شود و  نتیجه یک بازی رقم می خورد. مهم ترین موضوع سلامت بازیکنان است.

داور باید به بازیکنان سیاه جامگان کارت قرمز نشان می داد

شفر خاطرنشان کرد: در بازی برابر سیاه جامگان روی دو بازیکن ما روزبه چشمی و مهدی قائدی خطای سختی انجام شد. این امکان وجود داشت که پای چشمی بشکند و جام جهانی را از دست بدهد. داور باید به بازیکنان سیاه جامگان کارت قرمز نشان می داد. اصلا و ابدا آدمی نیستم که درباره داورها صحبت منفی کنم. داوری کار سخت و مشکلی است و برای داوران آرزوی بهترین ها را دارم.

سرمربی آبی پوشان تهرانی گفت: برای بازی فردا، فدراسیون هواداران تیم را محروم کرده است. ما با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم و رایزنی می کنیم که اگر امکان داشت، بازی فردا با حضور تماشاگران باشد و هر پولی که از بازی فردا به دست می آید به مردم زلزله زده غرب کشور اختصاص پیدا کند. برای فردا انرژی مثبت را به بازیکنان منتقل کردیم. در این چند روز متوجه شدم که بازیکنان سابق و پیشکسوت استقلال در رسانه ها از تیم حمایت کردند و از آنها تشکر می کنم.

او افزود: از مصاحبه آقای زمانی عضو هیات مدیره باشگاه تشکر می کنم که از تیم حمایت کردند. این صحبت ها باعث می شود که بازیکنان با انگیزه بیشتری در مسابقات حاضر شوند و به جایگاه اصلی خود بازگردند. شاید این کار در این فصل سخت باشد اما برای فصل آینده بسیار خوب است.

این بازی فردا شنبه ساعت 17:30 و بدون حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه