English

په‌په:

دوست دارم رونالدو به بشیکتاش بیاید

مدافع با سابقه پرتغالی درباره حضور کریستیانو رونالدو در بشیکتاش گفت‌: البته که دوست دارم او به این جا بیاید. او بازیکنی است که من برای او احترام زیادی قائل هستم.

دوست دارم رونالدو به بشیکتاش بیاید

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از خبرگزاری CNN، په‌په، مدافع با سابقه پرتغالی بعد از چند سال حضور در رئال مادرید تصمیم گرفت تا به فوتبال ترکیه برود و به عضویت بشیکتاش در بیاید. حالا در حالی که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی قریب و الوقوع کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به گوش می‌رسد، په‌په به این حواشی دامن زده است و از هم تیمی سابقش خواست که به بشیکتاش بیاید.

په‌په درباره حضور کریستیانو رونالدو در بشیکتاش گفت‌: البته که دوست دارم او به این جا بیاید. او بازیکنی است که من برای او احترام زیادی قائل هستم. او یک دوست صمیمی و یک هم تیمی خیلی خوب برای من است. دوست دارم رونالدو به این جا بیاید و در کنار هم در یک تیم بازی کنیم.

مدافع پرتغالی هم‌چنین درباره وجهه‌ای که کریستیانو رونالدو در رسانه‌ها دارد، گفت‌: خارج از زمین فوتبال کریستیانو رونالدو یک  بازیکن خیلی معمولی است. آن قدر که اگر او را بشناسید می‌گویید که رسانه‌ها در مورد او دروغ می‌گویند. برای رونالدو داشتن خانواده‌ و دوستان و بستگان اهمیت زیادی دارد و پدر بودن را خیلی دوست دارد. آن طور که رسانه‌ها در مورد او می‌گویند و می‌نویسند نیست.

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در پایان درباره حضور در فوتبال ترکیه، ‌اضافه کرد: من پیشنهادات زیادی از تیم‌های خوب داشتم ولی وقتی پیشنهاد بشیکتاش به دستم رسید، این پیشنهاد را قبول کردم، چون به آینده باشگاه امیدوار بودم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه