English

هواداران ملوان نگران کسر ۶ امتیاز از این تیم نباشند

سرپرست باشگاه ملوان می‌گوید که هواداران این تیم نگران کسر ۶ امتیاز از ملوان به خاطر بدهی به زلاتکوفسکی نباشند و این مشکل حل می‌شود.

 هواداران ملوان نگران کسر ۶ امتیاز از این تیم نباشند

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه ملوان بندرانزلی که در طول یک سال و نیم گذشته درگیر پرونده شکایت زوران زلاتکوفسکی بوده، تا تاریخ ۳۰ آبان فرصت دارد تا طلب یک میلیارد تومانی این بازیکن را پرداخت کند تا از کسر ۶ امتیاز از این تیم جلوگیری شود. در صدور این حکم فدراسیون فوتبال هم به نوعی مقصر است زیرا با کوتاهی در ارسال نامه فیفا به باشگاه ملوان و سوزاندن مهلت سه هفته ای این باشگاه برای ارسال اسناد و مدارک اعتراض به حکم کمیته انضباطی فیفا در مورد پرونده زلاتکوفسکی به CAS، عملا فرصت اعتراض را از باشگاه ملوان گرفت.

مهران نصیری سرپرست باشگاه ملوان درباره آخرین اقدامات باشگاه ملوان برای پرداخت بدهی یک میلیارد تومانی به زوران زلاتکوفسکی بازیکن سابق این تیم، اظهار کرد: من به شخصه خودم با بازیکن مذاکره کردم تا شرایطی مناسبی برای پرداخت طلب او فراهم کنیم که خوشبختانه قدم های خوبی برداشتیم. از آن طرف در بحث تامین منابع مالی، هم مسئولان باشگاه و هم مسئولان شهری که در راس آن‌ها پسته‌وند نماینده انزلی حضور دارد، پیگیر وصول پولی که قرار است به ما کمک شود هستند. ان شاءالله این مشکل حل می‌شود. 

او در پاسخ به این سوال که آیا هواداران ملوان نگران کسر ۶ امتیاز از این تیم نباشند، گفت: نه، هواداران نگران کسر ۶ امتیاز نباشند. اگر تاکنون فعالیت‌هایمان را رسانه ای نکردیم به خاطر این بوده که نهایی نشده بود اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این مهلکه جان سالم به در ببریم.

از باشگاه ملوان اخباری به گوش میرسد که محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تخصیص یک میلیارد تومان به باشگاه ملوان برای پرداخت بدهی زلاتکوفسکی موافقت کرده اند. سرپرست ملوان درباره این خبر و اینکه فردا(دوشنبه) این پول به حساب باشگاه ملوان واریز می‌شود، تصریح کرد: من صحت و سقم این خبر را نمی‌توانم اعلام کنم. ما هم در همان حدی که شما شنیدید، شنیده‌ایم. بله، نماینده ما پیگیر مواردی برای تامین منابع مالی است که شاید یکی از آن ها این موضوع باشد. دولت سالانه به تیم‌های زیادی کمک می‌کند، امیدواریم که به باشگاه ملوان هم کمک کنند.

نصیری در ادامه درباره وضعیت تیم ملوان در رقابت های لیگ آزادگان که با ۱۷ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است، بیان کرد: تیم ملوان تحولات زیادی داشته و ۶۰ تا ۸۰ درصد تیم تغییر کرده است. پس از این تغییرات، تیم برای جا افتادن نیاز به زمان دارد. امیدواریم تیم از هفته جاری روی غلتک بیفتد و به جایگاه واقعی خودمان برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه